Buna seara ,
In primul rand vreau sa multumesc tuturor celor care contribuie la acest forum sfatuindu-ne.
Am si eu o problema cu neachitarea unor facturi Zapp sper ca ma puteti ajuta cu niste sfaturi.
Contractul a fost incheiat in 2005 intre Zapp si SRL-ul pe care il detin. In ultimele 7 luni facturile nu au mai fost achitate .. ( Modemul cu abonament a fost intrainat convenind ca responsabilitatea platii facturilor sa fie facuta de cel caruia l-am instrainat (fara contract,abonamentul la modem este de $39) Din neglijenta nu am mai verificat plata facturilor iar in urma cu 2 sapt am primit o scrisoare de la o firma de recuperare creante conform careia am de plata ..ultima factura + 200 de dolari costand in rezilierea (?!?!) contractului inainte de termen (clauza este mentionata in contract ,contractul se prelungeste automat in fiecare an) + penalizari de plata de vreo 1200 RON...
- Ce se poate face in aceasta situatie ?! Mie mi-ar conveni sa platesc contractul in continuare ($39 dolari lunar) pana in luna Decembrie cand expira si il pot rezilia fara penalitati... ..
- Se mai poate discuta cu Zapp despre aceste datorii sau creantele au fost preluate exclusiv de firma de recuperare si ei sunt singurii cu care pot negocia ?!
- Ce repercursiuni ar avea neplata acestor datorii si eventual un proces in instanta cu aceasta firma..Care e suma pe care o pot ei castiga !?
Cred ca ar trebui sa luati legatura cu firma de recuperari pentru a negocia o situatie favorabila dv. Oricum daca instrainarea modemului s-a facut fara acordul Zapp dv. aveati obligatia platii facturilor, oricum aveti o actiune in pretentii contra celui ce l-a folosit reprezentind facturile si penalitatile.
Puteti sa mergeti si la Zapp sa va interesati daca si-au cesionat creanta catre firma de recuperari sau acestia actioneaza doar in baza unui mandat.
In cazul in care creanta nu a fost cedata la firma de recuperari puteti negocia conditii mai favorabile de stingere a creantelor.
De asemenea, trebuie sa verificati contractul incheiat cu Zapp, mai precis daca contractul poate fi reziliat de plin drept, fara interventia instantelor judecatoresti, precum si penalitatile si alte costuri in caz de reziliere. Acest lucru este necesar pentru a cunoaste daca Zapp putea rezilia contractul fara proces, precum si pentru a putea face calculul sumelor datorate . Doar in acest fel veti putea verifica daca sumele solicitate de firma de recuperari au fost corect stabilite.
Am avut abonament Zapp persoana juridica timp de 2 ani (6 numere), timp in care am avut nenumarate probleme cu semnalul, calitatea terminalelor (bateriile infecte) si taxari aiurea. Ca o picanterie, am cerut inlocuirea bateriilor pentru doua terminate (nu mai functionau deloc) si ni s-a comunicat “nu avem pe stoc” - am solicitat inlocuirea terminalelor cu unele noi (aparusera unele mai de soi, cu slide), si ni s-a spus ca sunt doar pentru abonatii noi etc. La 31 de zile inainte de terminarea celui de-al doile an, am trimis prin posta cu confirmare de primire cererea de reziliere. Surpriza - cand am sunat dupa cateva zile sa vad daca totul este ok, mi au spus ca ei au primit solicitarea cu 27 de zile inainte de expirare, motiv pentru care nu a fost inregistrata si abonamentul s-a prelungit automat pentru inca un an. Cu alte cuvinte, desi data postei era corecta, ei au ales sa primeasca cererea..cand au vrut ei, si astfel sa nu o ia in considerare. (”nu conteaza cand ati trimis, ci cand am primit noi”). Am ignorat idiotenia, am platit si ultima factura, am predat toate telefoanele si am pus cruce. Mentionez ca nu am mai primit nici o factura de atunci. Zilele trecute insa, am primit de la o oarecare GCA - recuperare debite o scrisorica in care ne cere sa platim ceva de genul 1000 ron, ca daca nu … si urmeaza o lista (oficiul de rau platnici, sechestru pe bunuri/ executor, garda financiara, restrictie la frontiera :D etc.). Trecand peste stupizenia scrisorii si evidenta incercare de intimidare, ambele trimise la cosul de gunoi inca proprietate a firmei, trag un semnal de alarma : FIRMA DE TOATA JENA, SERVICII EXECRABILE, TOTAL DEZINTERES PENTRU FIDELIZAREA CLIENTILOR (PARCA DIN CONTRA ..), POLITICA DE LIPITOARE ORDINARA. Am inteles ca au fost preluati de T-mobile … oare stiu aia peste ce mocirla se aseaza?