Buna ziua.
Contractul pentru telefonie mobila incheiat cu SC Telemobil SA contine o clauza care spune ca rezilierea contractului , din partea clientului, trebuie comunicata cu cel putin 60 zile inainte de data aniversara.Daca nu se respecta acest termen, contractul se prelungeste pentru inca un an.Respecta aceasta clauza legislatia europeana - Protectia consumatorului sau ANRC .Este adevarat ca trebuie sa citesti ce semnezi dar totusi e o clauza "smechera" si sunt cam singurii care mai au asa ceva in contract.
Multumesc
este clar o clauza abuziva a unei companii care, daca nu poate avea noi clienti, incerca sa tina de cei pe care-i are, cu forta si nu prin oferte imbunatatite; clientul devine 'supus austriac' cum se spune in ardeal - adica nu mai poate scapa de corvoada.
Solutia: se ataca contractul in instanta pentru reziliere si se obtin si cheltuieli de judecata.
Nu va speriati de casele de avocatura care stau in spate: nici ele nu vor sa incalce legea, dar trebuie sa faca demersurile solicitate de cel care le plateste.
cea mai proasta solutie posibila : inca 60 zile de la data notificarii de reziliere contract.
Da, este o clauza legala, insa abuziva. Nu contrvine nci normelor europene, dar e interesant aspectul vizavi de protectia consumatorului,avand in vedere ca acel contract e un contract de adeziune, iar nu unul negociat.
Somatie de plata
calytul
Am fost data in judecata avand ca obiect somatie de plata OUG 119/2007, deoarece am incheiat un contract de telecomunicatii cu o firma de telefonie , mai exact ... (vezi toată discuția)
Probleme zapp
mmv_mmv
Din decembrie 2006 sotul a facut un abonament la zapp. Vara asta ne-am interesat la serviciul clienti cum am putea sa inchidem acest abonament, intrucat nu il ... (vezi toată discuția)