avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1095 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme Zapp
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme Zapp

Din decembrie 2006 sotul a facut un abonament la zapp. Vara asta ne-am interesat la serviciul clienti cum am putea sa inchidem acest abonament, intrucat nu il mai foloseam. Si cei de la serviciul clienti ne spun sa trimitem pe fax o cerere scrisa pana pe 15 noiembrie 2009. Vineri am fost la magazinul zapp din oras sa ne interesam poate mai e ceva de facut. Si ni s-a spus ca nu putem inchide abonamentul pana in noiembrie 2010 pt ca s-a facut prescriere. Si am cerut sa mi se arate o copie a actului semnat de titular pt aceasta prescriere. Stupoarea: prescrierea s-a facut telefonic. Se poate asa ceva?
Pt ca alti operatori de telefonie, dupa un acord verbal imi sugereaza sa merg la un reprezentant sa fac un act scris, sa existe un act justificativ al prelungirii serviciului.
Si sa ca scape de noi mandrele respective, ne-au sugerat sa vorbim cu cel care ne-a facut prescrierea. Si eu de unde sa stiu cine e? Nu s-au sinchisit sa ne ajute cu nimic.
Totusi dimineata am trimis pe fax o cerere de inchidere a abonamentului, am cerut confirmare de primire.
Ce pot face in confitiile data?
Cel mai recent răspuns: dellya , utilizator 14:24, 19 Decembrie 2009
Orice modificare de abonament facuta telefonic se inregistreaza automat! Sfatul meu este sa faceti reclamatie scrisa la Oficiul pentru Protectia Consumatorului si sa solicitati anularea abonamentului pe motivul ca dvs nu ati solicitat nici un fel de prelungire(nici telefonic , nici in scris).
SUCCES!
=D>
Cei de la zapp din orasul meu ne-au spus ca prescrierea s-a facut inca din 2008.
Ieri am depus cerere prin fax la zapp pt inchiderea abonamentului, am cerut o confirmare a inregistrarii cererii mele, dar nu am primit nici un raspuns.
Oare mai pot face ceva?
Si eu am avut problema cu Zappul.De fapt inca mai am.
Imi facusem abonament la ei si pe parcurs am renuntat (nu mai tin minte exact dupa cat timp),am facut cerere scrisa la ei si au zis k e in regula.
Ramasese ultima factura la ei neplatita,in jur de 50lei.
Acu am primit de mai multe ori plic de la niste recuperatori debite,in numele Zappului cum ca trebuie sa platesc ultima factura+penalitati de reziliere contract mai devreme.
Ce e de facut in cazul asta?Avand in vedere ca eu am facut cerere sa mi se inchida abonam pe motiv ca reteaua mergea f prost,ramaneam des fara semnal...asta a fost unul din motivele specificate in cerere.
Va multumesc
dellya a scris:

Si eu am avut problema cu Zappul.De fapt inca mai am.
Imi facusem abonament la ei si pe parcurs am renuntat (nu mai tin minte exact dupa cat timp),am facut cerere scrisa la ei si au zis k e in regula.
Ramasese ultima factura la ei neplatita,in jur de 50lei.
Acu am primit de mai multe ori plic de la niste recuperatori debite,in numele Zappului cum ca trebuie sa platesc ultima factura+penalitati de reziliere contract mai devreme.
Ce e de facut in cazul asta?Avand in vedere ca eu am facut cerere sa mi se inchida abonam pe motiv ca reteaua mergea f prost,ramaneam des fara semnal...asta a fost unul din motivele specificate in cerere.
Va multumesc


Nu ma ajuta nimeni cu un rsp,va rog!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Datorie telefonie mobila preluata de societate recuperari creante cimpan irina cimpan irina Buna ziua, Am avut un contract la Orange Romania, iar din probleme financiare din luna aprilie nu am mai reusit sa-mi achit facturile. Am primit de la ... (vezi toată discuția)
Contract zapp kozmyn kozmyn buna ziua am si eu o intrebare :Am facut un abonament zapp pentru telefonie si internet pe 2ani,dupa cei 2 ani m-au sunat si mi-au oferit un abonament la ... (vezi toată discuția)
Contract telemobil (zapp) avas avas Buna ziua. Contractul pentru telefonie mobila incheiat cu SC Telemobil SA contine o clauza care spune ca rezilierea contractului , din partea clientului, ... (vezi toată discuția)