Multumesc pentru informatii. Avertismentele nu contin o sanctiune specifica. Am impresia ca s-a incercat sanctionarea prin mutarea temporara a locului de munca conform art 46 din CM. Acest lucru nu este totusi specificat nici in avertismente, nici in decizia de mutare a locului de munca.
Multumesc si pentru ideea cu medicina muncii. Ma voi interesa de continutul legii.
Este clar ca nu imi voi da demisia. Se putea ajunge la o intelegere daca exista putina deschidere pentru asta.
Multumesc pentru raspuns. Pentru moment am transmis catre angajator o cerere de clarificare a situatiei contractuale ne-existand pana acum nicio modificare a CIM.
Voi face si acea notificare conform carora imi sunt incalcate drepturile prin avertismentele date.
Intrebarea mea este daca trebuie deja sa ma adresez instantei pentru invalidarea celor 3 avertismente primite precum si a deciziei de mutare a locului de munca? Stiti cum se procedeaza? De asemenea, ar reprezenta un avantaj sa ma adresez CNCD?
Sunt angajat al unei firme de mai multi ani pe un post de conducere. Administratorul firmei a anuntat toti angajatii atat prin mesaj electronic cat si in cadrul adunarii angajatilor faptul ca pozitia pe care doar eu lucrez a fost desfacuta. Intre timp am primit o informare pe cale electronica conform careia ar urma sa incep lucrul pe o noua pozitie cu efect imediat. Eu nu am acceptat noua pozitie si pana in momentul de fata (2 luni de la anunt) nu s-a operat nicio schimbare in contractul meu de munca. Singura modificare este aceea ca am fost impiedicat sa imi continui activitatea mea normala.
Desi nu am acceptat noua pozitie, administratorul mi-a transmis un program fix de lucru conform noii pozitii (care include si cand trebuie sa iau pauza de cafea), un nou birou (in cadrul aceleiasi locatii) si noi activitati (complet diferite fata de activitatea mea anterioara). Noul birou (unde sunt singur) nu dispune de incalzire motiv pentru care m-am mutat.
In baza notificarilor lui am primit 3 avertismente in aceeiasi zi, 2 pentru nerespectarea programului si 1 pentru mutare (desi anuntasem ca voi face acest lucru). Mentionez ca in ROI programul de lucru aplicabil tuturor angajatilor este unul flexibil eu prezentandu-ma in continuare la lucru in baza lui.
Tot in aceeiasi zi am primit si o decizie unilaterala de mutare a locului de munca in complet alta locatie de aceasta data (apartamentul inchiriat al firmei pentru vizite), acesta fiind inregistrat de curand ca punct de lucru. Aceasta decizie nu este motivata si nu are o durata mentionata in ea. Din punctul de vedere al pozitiei mele mi-ar fi imposibil sa imi desfasor activitatea (fiind singurul angajat la noua locatie).
Si da, desi ar fi probabil cea mai buna solutie, nu intentionez sa imi dau demisia (desi asta a fost cererea administratorului) cu atat mai putin cu cat se pare ca nu putem ajunge la un comun acord.
Nemaifiind in acest tip de situatie pana acum as dori sa aflu cum trebuie sa procedez.