Angajatorul avea obligatia legala de a va informa in scris, cu nr si data, despre modificarea unor elemente din contractul dvs individual de munca. Cf art. 17 (4) din Codul muncii, orice modificare a unuia dintre elementele CIM impune incheierea unui act aditional, intr-un termen de 15 zile de la data incunostintarii in scris a salariatului.
Deci, informarea transmisa dvs prin e-mail, chiar daca cineva o poate considera incunostintare in scris, nu respecta termenul legal de 15 zile.
Iar faptul ca aceasta nu a fost urmata de un act aditional pe care dvs sa-l semnati sau nu (ptr ca puteti sa nu semnati actul aditional care reprezinta un acord al ambelor parti) insemna ca de fapt incunostintarea nu a avut loc.
Restul faptelor sunt doar mizerii ale angajatorului. Dvs puteti sa faceti in scris la angajator ca va sunt incalcate drepturile rezultate din CIM si din Regulamentul intern (daca exista, este bine sa-l studiati). NU veti rezolva nimic, dar veti demonstra in fata instantei, in cazul unui proces, ca sunteti un angajat de buna credinta.
Pana la urma, faptul ca anuntul demiterii dvs s-a facut in public, fara un avertisment dinainte, reprezinta un act de discriminare prin hartuirea la care sunteti supus si prin victimizare.
Va transmit un link care va va ajuta
[ link extern ] /