avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 360 soluții astăzi
Forum Activitate elena_viciriuc

Activitate elena_viciriuc

Răspuns la discuția Divort
aceste cuvinte se vor un drept la replica.numele meu este elena si sunt sotia celui care a deschis acest topic.sper ca aceasta calitate (de sotie a lui felix ferariu) se va termina cat de curand deoarece este de neimaginat pana unde poate sa mearga imaginatia bolnava a unui om pe care eu l-am suportat ani de zile doar de dragul copiilor. din cauza lui felix , copiii erau sa ramana fara mama ... m-a batut cu o cruzime de nedescris in 2008 si am fost internata in spital cu ruptura de splina ......mereu am sperat ca se va indrepta.....mereu am sperat ca macar de dragul copiilor sa isi schimbe atitudinea....degeaba.eu lucrez ca invatatoare in localitatea flamanzi si toata lumea ma cunoaste ca sunt o persoana integra si ca am fost dedicata casei si copiilor.din pacate nu am avut cu cine sa fac casa si sa ma inteleg.viata mea,mai ales in ultimii 7-8 ani a fost infernala.am o singura rugaminte la sotul meu ... sa ma lase in pace si sa-si traiasca viata asa cum a dorit mereu,stind cate umilinte,batai si alte rele tratamente am suportat din partea lui fara motiv.imi doresc doar liniste pentru copii si sa pot sa-mi vad de serviciu linistita.am scris aceste randuri doar din dorinta de a da unele detalii legate de acuzatiile aduse,ca drept la replica.am plecat de acasa la mama mea nu pentru ca nu mai puteam de bine ... pur si simplu nu am mai suportat umilintele din partea sotului.daca eu nu am avut o tinerete frumoasa,linistita vreau ca macar copiii sa traiasca in liniste,fara frica de a ma vedea calcata in picioare de un sot care nu se poate abtine si apeleaza la brutalitati cand doreste el.daca o sa mai am acces la internet,o sa mai vin cu detalii si eventual cu dovezi legate de relele tratamente suportate de-a lungul casniciei.le multumesc si celor care printre randuri mi-au transmis mesaje de sustinere si incur