avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1654 soluții astăzi
Forum Activitate toma.gina

Activitate toma.gina

Am incercat sa vorbesc cu domnul presedinte dar nu ai cu cine vorbi. Mi-a spus sa am rabdare ca asteapta un raspuns de la primarie??? daca nu am rabdare sa-l dau in judecata. Cand am fost eu la primarie am discutat cu seful biroului de relatii cu asociatiile de proprietari care mi-a explicat ca nu are cum sa ma ajute, rezolvarea fiind tot la asociatie. Am lasat totusi o cerere la registratura si astept un raspuns scris. Cu ceilalti proprietari am vorbit dar nu se implica pentru ca ei nu au aceasta problema, astia sunt oamenii. In schimb m-am intalnit cu fostul presedinte al asociatiei, care surprinzator, m-a sfatuit sa fac o noua cerere la asociatie prin care sa le comunic ca incepand cu luna Aprilie 2014 nu voi mai plati cheltuielile de intretinere pana nu se corecteaza in lista suprafata utila reala si se recalculeza sumele incasate necuvenit de asociatie din anul 2011 cand am depus documentele cadastrale, si mi-a spus ca nu voi plati penalizari la sumele care vor fi restante. Nu stiu cat de bine si de legal este acest demers dar in disperare am depus cererea - nu stiu daca am facut bine sau nu - dar acum am unele indoieli ca se va rezolva ceva. Totusi ma intreb nu este nimeni care sa verifice abuzurile pe care le face asociatia, sa ii controleze sau legea le da puteri nelimitate si sa faca totul la vointa presedintelui, Nu stiu daca m-am facut inteles, dar suntem in luna Aprilie si nu stiu cat mai trebuie sa astept si daca va fi cu folos asteptarea. Va multumesc tuturor pentru sfaturi.
buna ziua,multumiri elga50, revin cu mentiunea ca la primaria sector 2 biroul de relatii cu asociatiile de proprietari am primit un raspuns verbal ca nu au cum sa-mi rezolve problema mea, am lasat totusi o cerere la registratura urmand sa primesc raspuns scris. Problema este departe de a se rezolva si am rugamintea sa ma indrumati ce pasi sa mai parcurg pentru a determina comitetul executiv al asociatiei, respectiv presedintele, sa aprobe corectarea suprafetei utile in lista de plata a cotei de intretinere. Va multumesc.
Ce poate fi altceva decat rea credinta atata timp cat, cu actele pe masa nu se corecteaza aceasta greseala. Cine poate fi vinovat? Asociatia de proprietari, adunarea generala a asociatiei, presedintele, sau cine. Intrebarea este impotriva cui sa formulez plangerea si unde sa ma adresez. Multumesc.
@Adriantot - Va multumesc, Fac precizarea ca blocul a fost construit in anul 1939. Asa dar nu sunt apatramente care sa aiba aceeasi suprafata din constructie si nici modificari nu au fost aduse la nici-un apartament. Mai mult de atata planul apartamentului (din1939) care afost anexat la contractul de vanzare-cumparare (din 1949) este identic cu releveul actualizat al apartamentului (din 2010) si inscris in documentatia cadastrala. In actul de vanzare-cumparare nu se face precizarea suprafetei utile dar se face referire la planul din 1939 anexat la contractul de construire. Deci nu este vorba de greseli in acte, cred ca este vorba mai curand de rea credinta sau de un abuz. Proprietarii cu care am discutat nu sunt interesati deoarece nu au probleme cu suprafata utila asa cum am eu si nu au documentatia cadastrala actualizata. Toate actele necesare au fost depuse la asociatie odata cu cererea. Ultimul raspuns de la presedintele asociatiei a fost "sa am rabdare" dar pana cand? Problema este cum se poate rezolva. Multumesc.
Buna ziua - In lista de plata a cotei de intretinere figurez cu suprafata utila a apartamentului meu de 59,46 mp. cota-parte indiviza de 1,190% suprafata utila totala a blocului fiind de 4998,67 mp. In extrasul de carte funciara este trecuta o suprafata utila a apartamentului de 46,24 mp. suprafata totala de 53,95 mp. rezulta o cota-parte indiviza de 0,925%. (HG 1588/2007) iar in rolul fiscal sunt impozitat pentru 55 mp. Dupa cum se poate observa suprafata totala a apartamentului este mai mica decat suprafata utila trecuta in lista de plata. Am facut cerere de modificare a datelor in lista de plata a cotei de intretinere la presedintele asociatiei de proprietari si au trecut trei luni si nu s-a schimbat nimic. Va rog sa ma indrumati unde trebuie sa ma mai adresez pentru a-mi rezolva aceasta situatie. Va multumesc anticipat.