Buna ziua,
am doua contracte pe doua spații comerciale care comunica între ele.Unul din contracte a expirat in 31.08.2019 ,iar celălalt este pana in 30 Martie 2020 cu plata chiriei achitata in avans tot pana in luna Martie 2020,iar in data de 1 Septembrie m-am trezit ca proprietarul mi-a schimbat butucul la ușa peste noapte ,iar eu nu mai am acces.Mentionez ca acolo este și sediul firmei ,am documentele societății ,marfa,marfa perisabilă,bunurile firmei etc.Eu nu mai pot sa-mi desfășor activitatea.Ce trebuie sa fac ?
Are voie acest proprietar sa îmi blocheze accesul pe spațiul cu contractul valabil ,cu chiria achitata in avans ,fiind și sediul societății și sa nu mai am acces la documente,marfa și la tot ce exista in acest spațiu,bunurile aparținând firmei?
Buna ziua,
am primit o decizie privind anularea a inregistrarii in scopuri de TVA, deoarece am avut o firma care a intrat in insolventa, iar in cazierul meu fiscal am inscrisuri pe aceasta tema ,eu fiind asociat si administrator.Am facut demersurile la ONRC de a iesi din firma si am numit si alt administrator.Intrebarea mea este daca se poate cere anularea acestei decizii pentru ca eu numai sunt in aceasta firma si nici numai administrez aceasta societate.Am intrebat la Anaf iar ei mi-au spus ca trebuie sa se depuna un formular 088 iar de aceasta anulare nimeni nu mi-a dat nici un raspuns.Nu asi mai vrea sa se ajunga la aceste depuneri de fomulare pentru ca nici nu se stie cat dureaza iar firma nu poate sa isi desfasoare activitatea (societatea se ocupa cu prelucrarea lemnului).