Banuiesc ca trebuie sa mi se dea o hartie la mana de la ITM in care sa se precizeze ca intr-adevar nu am mai lucrat in alta parte cu carte de munca. (pe cuvant nu sunt crezuta).
In Contract nu se precizeaza daca exista o carte de munca sau urmeaza sa se faca una.
Am o problema cu aceste carti de munca. Sunt angajata de mai bine de 1an -septembrie 2008 . Din primele zile am semnat contractul de munca pe o perioada nedeterminata si apoi mi s-a dat o copie dupa acesta cu stampila si nr. de la ITM,
Firma la care sunt trebuia sa-mi faca carte de munca, fiind primul loc de munca si vazand ca am contractul inregistrat nu m-am mai gandit la acest subiect.
Surpriza mare o am acum, cand pentru dosarul de la Prima Casa-fiind coplatitor, deoarece fisa mea fiscala de anul trecut are doar 4 luni (septembrie-decembrie) mi s-a cerut o copie dupa cartea de munca pentru a se vedea ca nu am mai lucrat in alta parte cu carte de munca.
Am cerut copie la departamentul de contabilitate si .... si s-a spus simplu si ironic ca nu am o carte de munca.
Contabilitatea a aruncat vina pe cea care se ocupa de noi la ITM ca i s-a spus ca nu mai sunt carti de munca tipizate si ca nu au cum sa-mi faca una. Sa astept pana la anul.
Eu ce fac acum? de unde dau comisiei bancii informatiile ca aici mi s-a facut carte de munca daca eu nu am una.
#-o