Vreau sa va mai intreb daca vanzatorul nu este autorizat, tot ANPC-ul se ocupa de el? indiferent daca este sau nu autorizat sa faca tranzactii? Si ca acest vanzator spune ca vinde telefoane NOI?
Am inteles. Daca telefonul nu poate fi reparat sau daca telefonul va fi reparat dar dupa ceva timp observ ca iarasi are probleme, Domnul de la care am luat telefonul trebuie sa-mi schimbe telefonul cu altul NOU si care sa mearga, sau daca nu poate sa-mi dea acelasi model, sa-mi dea contravaloarea acestuia. Oricum ar iesi, cineva trebuie sa ma lamureasca si totodata sa pot beneficia de garantia pe care am primit-o. Ca trebuie sa raspunda Domnul de la care l-am luat sau service-ul, asta este problema lor, eu trebuie sa plec de la service cu un telefon care sa mearga sau cu contravaloarea acestuia. Daca telefonul va continua sa nu mearga dupa ce l-am luat de la service, desi baietii de acolo imi vor zice ca l-au facut, o sa-l caut direct pe Domnul de la care l-am luat si o sa-i cer alt model indentic care sa mearga, si daca nu poate sa-mi dea contravaloarea acestuia, si daca refuza sa-mi dea alt telefon, ori contravaloarea acestuia, voi face in asa fel incat sa invete sa respecte un Om si ceva ce si-a asumat.
da am certificatul de garantie, garantia este pe numele meu si pe sus apare numele domnului si gsm de la care l-am luat. Acum telefonul se afla la service.
Eu de la acest domn am cumparat un telefon NOU + garantie 2ani la un service, si acest domn chiar daca este un necunoscut, este de gasit atat pe internet cat si la telefon. Ideea era in caz ca telefonul este defect si nu se poate repara, sau in caz ca telefonul se poate repara si tot probleme apar, normal trebuie sa raspunda cel de la care am luat telefonul, pt ca eu nu stiu ce fel de colaborare sau contract are acest Domn cu service-ul respectiv si nici nu ma intereseaza. Daca telefonul nu poate fi reparat, acest Domn de la care l-am luat, trebuie sa-mi dea alt telefon NOU si care sa mearga, daca nu poate sa-mi dea un telefon NOU si care sa mearga, atunci sa-mi dea contravaloarea acestuia. Si va zic toate acestea pt ca acest Domnu dupa ce l-am sunat si i-am explicat cum sta treaba si ca telefonul a avut probleme de cand l-am luat de la el, acest Domn se tot scuza, ca el n-are ce sa faca, ca el nu repara telefoane si asa mai departe, de parca nu de la el am cumparat acest telefon, si normal reiese ca nu vrea sa-si asume vreo responsabilitate in caz ca telefonul luat de la el nu se poate repara.
Daca am gresit ceva, va rog corectati-ma.
Va multumesc.
In februarie 2009 am cumparat un telefon mobil de la un tip pe care nu-l cunosc si care se ocupa de vanzarea telefoanelor mobile, si avand in vedere ca spunea ca este nou si din ce se vedea la prima vedere, am primit garantie 2ani de zile la un service. Vreau sa precizez ca telefonul a avut probleme de cand l-am luat pana astazi, dar din pacate tot n-am putut ajunge la service cu el, fiindca am fost foarte prins si din pacate chiar n-am putut ajunge pana in aceasta luna, cand in final am facut tot posibilul ca sa ajung cu el la service. Toate bune si ok, m-am dus cu el la service si i-am explicat Domnului de acolo ce fel de probleme are telefonul si mi-a zis ok si ca sa iau loc ca il va resofta si ca in 20-30min este gata.Bun, la resoftat etc, l-am luat si am plecat spre casa, si surpriza, caci a 3-a zi iarasi facea la fel, deci dupa 2 zile telefonul prezenta aceiasi problema.Apoi am zis ca ma duc cu telefonul asa cu problema, ca sa vada cei de la service ca nu ii mint sau ceva gen, dar din pacate n-am putut sa ajung, si a trecut aproape 1 luna si n-am ajuns, si dupa 1 luna m-am dus inapoi la service si i-am explicat ce s-a intamplat etc si mi-a zis Domnul de acolo sa-i arat defectul, iar in momentul respectiv eu nu prea aveam ce sa-i arat, pt ca nu facea probleme cand vroiam eu, ci logic cand vroia telefonul, avea momente,etc cand apareau surprizele, si mi-a zis ca nu se poate repara ceva gen, ca ei doar il resofteaza.Bun, dupa care iau legatura cu tipul de la care l-am luat si i-am explicat cum sta treaba etc, si el tot se scuza ca el n-are ce sa faca, ca el nu repara telefoane etc, de parca n-as fi luat de la el telefonul.Si telefonul acum este in service, dupa care urmeaza verdictul, daca se poate face sau nu, daca primesc garantia sau nu, samd.
Bun.
Din cate stiu: Un produs care nu poate fi reparat se inlocuieste cu alt produs nou care sa mearga sau sa-mi dea bani.