In februarie 2009 am cumparat un telefon mobil de la un tip pe care nu-l cunosc si care se ocupa de vanzarea telefoanelor mobile, si avand in vedere ca spunea ca este nou si din ce se vedea la prima vedere, am primit garantie 2ani de zile la un service. Vreau sa precizez ca telefonul a avut probleme de cand l-am luat pana astazi, dar din pacate tot n-am putut ajunge la service cu el, fiindca am fost foarte prins si din pacate chiar n-am putut ajunge pana in aceasta luna, cand in final am facut tot posibilul ca sa ajung cu el la service. Toate bune si ok, m-am dus cu el la service si i-am explicat Domnului de acolo ce fel de probleme are telefonul si mi-a zis ok si ca sa iau loc ca il va resofta si ca in 20-30min este gata.Bun, la resoftat etc, l-am luat si am plecat spre casa, si surpriza, caci a 3-a zi iarasi facea la fel, deci dupa 2 zile telefonul prezenta aceiasi problema.Apoi am zis ca ma duc cu telefonul asa cu problema, ca sa vada cei de la service ca nu ii mint sau ceva gen, dar din pacate n-am putut sa ajung, si a trecut aproape 1 luna si n-am ajuns, si dupa 1 luna m-am dus inapoi la service si i-am explicat ce s-a intamplat etc si mi-a zis Domnul de acolo sa-i arat defectul, iar in momentul respectiv eu nu prea aveam ce sa-i arat, pt ca nu facea probleme cand vroiam eu, ci logic cand vroia telefonul, avea momente,etc cand apareau surprizele, si mi-a zis ca nu se poate repara ceva gen, ca ei doar il resofteaza.Bun, dupa care iau legatura cu tipul de la care l-am luat si i-am explicat cum sta treaba etc, si el tot se scuza ca el n-are ce sa faca, ca el nu repara telefoane etc, de parca n-as fi luat de la el telefonul.Si telefonul acum este in service, dupa care urmeaza verdictul, daca se poate face sau nu, daca primesc garantia sau nu, samd.
Bun.
Din cate stiu: Un produs care nu poate fi reparat se inlocuieste cu alt produs nou care sa mearga sau sa-mi dea bani.
Astept lamuriri.
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns:
integru4u , utilizator
14:24, 10 Noiembrie 2009