avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 696 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Beneficiez de garantie daca am cumparat un telefon de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Beneficiez de garantie daca am cumparat un telefon de la o persoana fizica?

In februarie 2009 am cumparat un telefon mobil de la un tip pe care nu-l cunosc si care se ocupa de vanzarea telefoanelor mobile, si avand in vedere ca spunea ca este nou si din ce se vedea la prima vedere, am primit garantie 2ani de zile la un service. Vreau sa precizez ca telefonul a avut probleme de cand l-am luat pana astazi, dar din pacate tot n-am putut ajunge la service cu el, fiindca am fost foarte prins si din pacate chiar n-am putut ajunge pana in aceasta luna, cand in final am facut tot posibilul ca sa ajung cu el la service. Toate bune si ok, m-am dus cu el la service si i-am explicat Domnului de acolo ce fel de probleme are telefonul si mi-a zis ok si ca sa iau loc ca il va resofta si ca in 20-30min este gata.Bun, la resoftat etc, l-am luat si am plecat spre casa, si surpriza, caci a 3-a zi iarasi facea la fel, deci dupa 2 zile telefonul prezenta aceiasi problema.Apoi am zis ca ma duc cu telefonul asa cu problema, ca sa vada cei de la service ca nu ii mint sau ceva gen, dar din pacate n-am putut sa ajung, si a trecut aproape 1 luna si n-am ajuns, si dupa 1 luna m-am dus inapoi la service si i-am explicat ce s-a intamplat etc si mi-a zis Domnul de acolo sa-i arat defectul, iar in momentul respectiv eu nu prea aveam ce sa-i arat, pt ca nu facea probleme cand vroiam eu, ci logic cand vroia telefonul, avea momente,etc cand apareau surprizele, si mi-a zis ca nu se poate repara ceva gen, ca ei doar il resofteaza.Bun, dupa care iau legatura cu tipul de la care l-am luat si i-am explicat cum sta treaba etc, si el tot se scuza ca el n-are ce sa faca, ca el nu repara telefoane etc, de parca n-as fi luat de la el telefonul.Si telefonul acum este in service, dupa care urmeaza verdictul, daca se poate face sau nu, daca primesc garantia sau nu, samd.

Bun.

Din cate stiu: Un produs care nu poate fi reparat se inlocuieste cu alt produs nou care sa mearga sau sa-mi dea bani.

Astept lamuriri.

Va multumesc.
Ultima modificare: Joi, 5 Noiembrie 2009
integru4u, utilizator
Cel mai recent răspuns: integru4u , utilizator 14:24, 10 Noiembrie 2009
Dumneavoastra ati cumparat un telefon mobil second hand de la o persoana necunoscuta fara sa aveti nici un fel de garantie si fara sa aveti nici un fel de documente. Singurul lucru pe care puteti sa-l faceti este sa incercati repararea telefonului la firma de service la care aveti acea garantie sau sa incercati sa achizitionati alt telefon dand la schimb telefonul acesta plus o suma de bani diferenta. Sunt foarte multi dealeri de telefoane mobile care practica acest sistem!
[ link extern ]
[ link extern ]
SUCCES!
B-)
ATENTIE!
1. In cazul in care produsul achizitionat nu este nou, termenul de garantie al acestuia este de 12 luni de la data livrarii acestuia.

2. Daca la data cumpararii produsului, acesta era insotit de factura fiscala, certificat de garantie, declaratia de conformitate a producatorului si instructiunile de folosire, iar Dvs. ati constatat neconformitatea (defectarea) produsului in termen de 6 luni de la livrare, aveti dreptul sa solicitati vanzatorului repararea, inlocuirea sau restituirea contravalorii acestuia.
Cereti service-ului indicat de producator eliberarea unei negatii, iar in baza acesteia solicitati vanzatorului inlocuirea sau restituirea contravalorii acestuia.
In caz contrar, adresati-va OPC.
Faptul că aţi cumpărat un produs de la o persoană necunoscută fără factură foscală,bon de casă şi certificat de garanţie legal face ca problema dumneavoastră să nu poată fi rezolvată de organele legale.
ati inteles GRESIT.

Eu de la acest domn am cumparat un telefon NOU + garantie 2ani la un service, si acest domn chiar daca este un necunoscut, este de gasit atat pe internet cat si la telefon. Ideea era in caz ca telefonul este defect si nu se poate repara, sau in caz ca telefonul se poate repara si tot probleme apar, normal trebuie sa raspunda cel de la care am luat telefonul, pt ca eu nu stiu ce fel de colaborare sau contract are acest Domn cu service-ul respectiv si nici nu ma intereseaza. Daca telefonul nu poate fi reparat, acest Domn de la care l-am luat, trebuie sa-mi dea alt telefon NOU si care sa mearga, daca nu poate sa-mi dea un telefon NOU si care sa mearga, atunci sa-mi dea contravaloarea acestuia. Si va zic toate acestea pt ca acest Domnu dupa ce l-am sunat si i-am explicat cum sta treaba si ca telefonul a avut probleme de cand l-am luat de la el, acest Domn se tot scuza, ca el n-are ce sa faca, ca el nu repara telefoane si asa mai departe, de parca nu de la el am cumparat acest telefon, si normal reiese ca nu vrea sa-si asume vreo responsabilitate in caz ca telefonul luat de la el nu se poate repara.

Daca am gresit ceva, va rog corectati-ma.
Va multumesc.
Ultima modificare: Vineri, 6 Noiembrie 2009
integru4u, utilizator
Aveţi certifcat de garanţie?...Pe numele cui este? Titularul certificatului de garanţie trebuie să se adreseze service-ului...

Alte discuții în legătură

Garantie telefon mobil. probleme service alterego1 alterego1 Buna ziua, am si eu o problema. Luna trecuta mi s-a stricat telefonul mobil, nu mai pornea. Dupa 9 zile l-am recuperat de la magazinul Vodafone din Cluj si ... (vezi toată discuția)
Probleme garantie telefon emaily92 emaily92 Buna ziua!Am si eu o problema cu un telefon.Am cumparat un telefon in data de 30 august 2012 si cand am ajuns acasa si am schimbat poza de pe ecran am observat ... (vezi toată discuția)
Telefon defect garantie raul_bonea raul_bonea Deci am cumparat un telefon de la cosmote in februari de atunci l-am dus de 2 ori in service cu aceas problema si acuma astept sa ma sune sa merg dupa el,ce se ... (vezi toată discuția)