In legislatia protectiei consumatorilor garantia nu inseamna obligativitatea inlocuirii produselor pana nu se constata de catre un service autorizat ca reparatia nu este posibila.
In Legea nr. 449/2003 republicata scrie:
Art. 13
Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a)
daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului (repararea este prima obligatie);
b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.
[ link extern ]
Nu puteti dumneavoastra stabili ca este un viciu ascuns, service-ul este in masura sa constate asta - etapa aceasta, a trimiterii telefonului in service, este obligatorie pentru a putea obtine altul.
Este posibil, desigur, sa aveti dreptate si sa nu poata fi reparat. Recomandarea mea este sa dati telefonul daca nu ati reusit sa ii convingeti sa vi-l schimbe.