In data de 05.12.2013 am cumparat 2 telefoane cu 2 abonamente, insa in data de 06.12.2013 am observat pe ecranul unui telefon un punct (o impuritate in interiorul ecranului). Am fost in data de 07.12.2013 la magazin pentru a semnala acest lucru si mi-au spus ca nu-mi pot schimba telefonul, singura modalitate fiind aceea de a-l trimite in service pe garantie. Va rog sa-mi spuneti daca exista posibilitatea de a schimba acest telefon si in ce conditii?
Da. Mai intati cereti in scris responsabilului de la magazin sa va inlocuiasca telefonul, pentru ca prezinta un defect de fabricatie, iar daca acesta refuza, adresati-va cu plangere si la ANPC.
In cererea adresata magazinului puteti sa faceti referire la Legea nr.449 /200e republicata in 2008:
Art. 9
Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Art. 10 In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului...
Garantie telefon mobil
tdr-
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)