Cititi ce scrie pe certificatul de garantie. Banuiesc ca este intocmita conf. Art. 20 din 449/2003 , adica
(1) Garantia trebuie sa cuprinda mentiuni cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului si sa ateste in mod clar ca aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita.
(2) Garantia trebuie sa precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garantie, modalitatile de asigurare a garantiei - intretinere, reparare, inlocuire -, inclusiv denumirea si adresa vanzatorului si ale unitatii specializate de service.
Din pacate, nu sunt obligati a vi-l inlocuiasca decat daca nu se poate remedia defectiunea iar acest lucru se face numai dupa ce unitatea care asigura service-ul firmei da o
Negatie de reparare (asa se numeste forumlarul respectiv) prin care certifica imposibilitatea reparatiei.
Articolul citat de dvs. se refera la masurile reparatorii
cerute de client si s-ar traduce cam asa: dvs. aveti un telefon defect care nu se poate repara, deci ei sunt obligati sa vi-l inlocuiasca dar dvs. vreti un telefon mai scump decat cel defect, fara sa fiti de acord sa platiti diferenta de pret. Aceasta masura (reparatorie pentru dvs.) ar fi pagubitoare pentru firma si disproportionata fatza de paguba suferita.