avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 495 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... telefon defect garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

telefon defect garantie

Deci am cumparat un telefon de la cosmote in februari de atunci l-am dus de 2 ori in service cu aceas problema si acuma astept sa ma sune sa merg dupa el,ce se intampla daca ajunge a 3 oara in service cu aceas problema??sunt obligati sa imi schimbe telefonul?da sau nu? vreau un raspuns cat mai clar m-am saturat tot la o luna doua sa merg cu el la service sa raman fara telefon....
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 17:24, 9 Decembrie 2012
Nu va poate schimba mobilul atata timp cat tehnicienii pot sa-l repare. Daca tehnicianul constata ca nu se mai poate face nimic la reparatii,atunci vi se va inlocui cu altul nou.
Ar fii bine sa cititi contractul sa vedeti ce spune si acolo in legatura cu problema dvs.
Ok mersi pentru raspuns dar vii se pare normal sa merg din 2 in 2 luni cu el la resoftat doar pt.ca este in garantie eu raman cel putin 7 zile fara telefon in perioada asta...
Nu e normal,dar asta este. Daca mobilul e in garantie.....poate 2 ani presupun....si atunci cand e la reparatii ( 7 zile),ar trebui sa vi se prelungeasca garantia cu nr.de zile in care nu v-ati folosit de tel.mobil. Repet,cititi contractul si vedeti ce scrie acolo in legatura cu garantia.
La intrarea in vigoare a ultimelor modificari ale Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora a fost abrogata Hotararea 394/1995 care prevedea ca durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului si pana la data repunerii acestuia in stare de functionare.

Un raspuns clar nu puteti primi de la noi pentru ca e de competenta Protectiei Consumatorilor sa vi-l dea. Daca se mai defecteaza cereti firmei sa vi-l schimbe, probabil veti fi refuzat si apoi faceti reclamatie la ANPC - inainte de a-i reclama trebuie sa le aduceti la cunostinta nemultumirea dvs.
Mic ghid de intocmire a unei reclamatii:
www.avocatnet.ro/content/for...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Conflict mediagalaxy si esd-rom service andreid24 andreid24 Salut, In urma cu ceva vreme, mai exact o luna si 3 zile, a inceput spectacolul intre mine si MediaGalaxy plus ESD-ROM service. Pe 01.09.2015 am trimis la ... (vezi toată discuția)
Garantie dupa reparatie dariad dariad Am returnat la magazin pentru reparatie un radiator cu halogen la care s-a ars un element. Am predat produsul pe data de 6 (sambata), iar garantia de 24 de ... (vezi toată discuția)
Lege privind garantiile candyman19_2003 candyman19_2003 Buna ziua. Lucrez in retail si as vrea sa lamuresc cateva neclaritati pe care le am legat de legea 449/2003, lege care se refera la acordarea ... (vezi toată discuția)