Am returnat la magazin pentru reparatie un radiator cu halogen la care s-a ars un element. Am predat produsul pe data de 6 (sambata), iar garantia de 24 de luni expira pe data de 8 (zi de luni). Deci reparatia a gost gratuita. A durat vreo 3 saptamani pana a fost gata. Mi s-a spus apoi ca nu se mai da din nou garantie. Asa este?
Este adevarat, si-au respectat obligatiile prevazute de Legea privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora (449/2003 republicata in 2008).
Dar ce mai pot face acum, caci, dupa ce l-am pus in functiune azi, vad ca este carcasa zgariata si crapata in doua locuri. E clar ca au lucrat in batjocura! Deci eu l-am predat la magazin pe 6 octombrie si m-au anuntat telefonic ca e gata pe la inceputul lui noiembrie (nu stiu precis data, cred ca in jur de 4 noi.) si nu am nicio data pe documente. Vad pe ambalaj un awb de predare la service cu data de 17 octombrie! Radiatorul functioneaza. Deci cu ce data se prelungeste garantia si cate zile, asta in caz ca se defecteaza din nou.
nu ati ridicat produsul dupa reparare din service?
nu v-a fost facuta proba de functionare?
nu ati observat la ridicare carcasa zgariata si crapata?
la predarea in vederea repararii trebuie consemnate in procesul verbal de primire daca produsul are urme sau crapataturi, etc.
ati semnat vreun document pentru primire dupa reparare?
Am ridicat produsul din magazinul de unde a fost cumparat, service-ul este in alt oras.
Nu s-a facut proba, deci nu am observat zgarieturile si crapaturile.
Am semnat de primire.