Buna ziua,
In urma cu 3 saptamani am predat in magazinul unui operator de telefonie mobila telefonul meu defect, dar in garantie, spre a fi trimis in service.
In urma cu 2 zile, la implinirea a 19 zile de cand am predat telefonul in magazin, vazand ca nu primesc inca nici un raspuns (si dupa ce am citit si niste postari pe avocatnet legat de reparatia/inlocuirea produselor in garantie - legea 449/2003 si oug 174/2008) am facut o vizita magazinului in care am predat telefonul.
Telefonul nu fusese inca returnat. Pe site-ul service-ului aparea ca se afla in reparatie si se asteapta piesa defecta, display-ul.
Cei din magazin au sunat la service dar nu au primit nici un raspuns cu privire la cat va mai dura reparatia. Am incercat sa discut si eu cu service-ul sa aflu cat se mai prelungeste aceasta reparatie, avand in vedere ca cele 15 zile in care produsul trebuia sa fie adus la conformitate expirasera de ceva vreme, dar m-am lovit de acelasi "nu putem sti, asteptam piesa".
Am solicitat atunci eliberarea unei negatii de service dar bineinteles am fost refuzat pe motivul ca acel service nu elibereaza negatii de service si am fost asigurat (expediat) ca va fi reparat.
Astazi, dupa 21 de zile de cand l-am predat, am fost sunat de cei de la magazin care m-au informat ca telefonul a fost returnat si reparat. Intr-adevar cand am ajuns in magazin am observat ca display-ul a fost schimbat dar nu cu o piesa noua, cum prevede legea, ci cu una veche, urmele de uzura fiind vizibile.
Am retrimis telefonul in service. I-am sunat pe cei de la service si i-am instiintat de acest lucru. Avand in vedere ca cele 15 zile calendaristice in care telefonul trebuia reparat au trecut de mult si telefonul nu a fost adus la conformitate (inlocuirea piesei defecte s-a facut cu o piesa veche), le-am solicitat din nou o negatie de service. Nu au acceptat nici de data asta, pe motivul ca asteapta sa reprimeasca telefonul in service.
Probabil vor incerca din nou "aducerea la conformitate" prin re-inlocuirea display-ului. Dar cum ma pot asigura ca intr-adevar e noua piesa (in speranta ca daca e noua nu voi avea probleme - sau nu atat de evidente - in viitor). Ce dovezi le pot cere ca sa ma asigur ca este o piesa noua (acte care sa faca dovada intrarii in service a piesei; serial number; etc...)
O alta varianta ar fi ANPC. Am poze cu produsul "reparat", garantie, factura, perioada de service a depasit cele 15 zile calendaristice produsul nefiind adus la conformitate, service-ul refuza eliberarea negatiei de service.
Ce ma sfatuiti?
Cel mai recent răspuns:
cyan , moderator
20:00, 4 Iunie 2015