Buna ziua.
Pe 17.11.2019 am cumparat un aspirator robot de pe un site destul de cunoscut, sa spunem. Acesta mi-a venit defect din fabrica, bateria acestuia nu functiona. In primele 5 zile lucratoare am tot trimis mail-uri si sunat la callcenter-ul lor (unde mi-au spus sa trimit mail) legat de faptul ca vreau sa il returnez si sa primesc altul nou, fiind defect. Am primit raspuns de la magazin sa contactez garantia pentru a imi face constatare daca este defect cauzat de mine sau defect din fabrica. Raspunsul acesta a venit dupa peste 11 zile calendaristice de la cumpararea produsului, dupa multe telefoane si mail-uri.
Pe data de 02.12.2019 am trimis in service respectivul aspirator. Acestia mi-au spus ca reparatia dureaza 10 zile lucratoare daca este necesara inlocuirea unei piese. Astazi, 18.12.2019 (dupa 16 zile / 13 zile lucratoare) acesta inca nu este reparat, deoarece service-ul 'asteapta livrarea componentelor' ce trebuiesc schimbate. Asta mi-au spus si acum 6 zile calendaristice, ca asteapta aceste componente.
A trecut mai bine de o luna de cand l-am cumparat si inca nu il pot folosi. Ce pot face in aceasta situatie? Am inteles ca pot sa cer negarea service-ului si respectiv inlocuirea produsului deoarece au trecut peste 15 zile, este adevarat?
Multumesc.
~ final discuție ~