Produsul nu s-a putut repara, asta vreti sa spuneti? Doar facturile se storneaza.
Daca am priceput bine si vi se ofera altul
identic cu cel defect nu au dreptul sa va ceara diferenta de pret si va puteti adresa ANPC.
Trimiteti-le un e-mail si spuneti-le asa:
Conform Art. 10 si Art. 11 (1) si (4) din Legea 449/2003 republicata privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si tinand cont ca dvs. aveti pe stoc (scrieti denumirea completa a produsului) va rog sa imi inlocuiti fara plata si in termen de maxim 15 zile calendaristice produsul X cumparat de la firma dvs. in data de ... cu factura fiscala nr. .............
Art. 10
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14.
Art. 11
(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.
[...]
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
Data:
Faceti printscreen la pagina magazinului ca sa aveti dovada existentei produselor identice.
Reveniti daca nu rezolvati nimic insa cred ca daca vad ca va cunoasteti drepturile o sa fie ok.