avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 760 soluții astăzi
Forum Activitate kira.11

Activitate kira.11

Buna ziua,

Locuiesc intr-un complex ce locuinte rezidential din cadrul sectorului 1, sunt membra a asociatiei de proprietari a acestui condominium. Pe grupul de Facebook al locatarilor, membrii comitetului ne-au anuntat ca incepand cu data de 1 aprilie 2017 contractul cu firma de property management a incetat si ca au angajat o noua firma in urma unei licitatii la care au participat 7 firme. (sugeranduni-se ca procesul de selectie a fost unul serios). o parte dintre proprietari am cerut sa ni se arate ca aceasta noua firma aleasa este autorizata de primarie, respectiv am cerut aceste autorizatii. De asemenea, am solicitat si atestatul persoanei comunicata ca fiind noul administrator . Dansii nu doresc sa ne arate aceste documente, invocand ca acestea nu sunt importante, ci calitatea serviciilor pe care le ofera, sa avem rabdare si sa nu fim carcotasi. Mentionez ca in urma verificarilor noastre la Registul Comertului, am descoperit ca firma respectiva are sediul in condominiul nostru iar CAEN-ul nu corespunde activitatilor de administrare imobile. As dori sa aflu daca comitetul avea dreptul sa schimbe firma de property management fara aprobarea/mandatul Adunarii Generale a proprietarilor. De asemenea, care sunt consecintele angajarii unei firme si a unui administrator fara atestatele impuse de lege. si ce avem noi de facut, proprietarii, pentru remedierea situatiei si intrarea in legalitate. Multumesc
criteriile sunt IDENTICE cu cele din CCMN, cu singura deosebire ca a fost introdus criteriul "competenta" , suplimentar, dupa primul set de 3 criterii. Setul (2) de criterii incepe deci cu "competenta, inainte deci de criteriului cu sotii care lucreaza amandoi in aceeasi unitate.

in restructurare intra functia principala pt care am contract. Functia secundara de sef departament ramane in organigrama. Functia secundara este TEMPORARA. mi se aplica deci cumulul de functii? sau se trece la urmatoarele criterii pentru selectie?
stiu ca primul post este restructurat. voiam sa stiu doar daca voi fi PRIMA restructurata, in virtutea cumulului de functii . intrucat din 6 trebuie sa ramana 3. cum se face selectia? mai exact, acest cumul de functii se aplica aici, din moment ce functia secundara este temporara si pt ea nu am contract distinct? MI SE APLICA DIN START DECI CUMULUL DE FUNCTII sau intru la urmatoarele criterii?
Multumesc de raspuns. Chiar daca una dintre functii este TEMPORARA? cea de sef de departament pana la intoarcerea titularei din concediu de maternitate? cu care dintre functii raman? Functia X este pe durata nedeterminata, pentru care am incheiat contract de munca, functie supusa restructurarii (6 posturi se reduc la 3), pentru functia de sef departament nu am contract, doar anexa la contractul initial, in care e prevazut un spor salarial.
CCM la nivel de unitate. , nu CCM la nivel national.
Am uitat sa precizez ca aceste criterii sunt prevazute si la concedierea individuala, prin CCM. Multumesc.
Sunt angajata cu CIM pe perioada nedeterminata, in functia X la compania Y. Temporar detin si functia de sef departament, titulara acestui post fiind in concediu de maternitate. Compania doreste sa faca concedieri individuale in departament, din 6 posturi X (toate au deci, aceeasi denumire), trebuie sa ramana doar 3. In aceasta situatie mi se aplica art 81 litera a din Codul Muncii privind ordinea de prioritate pentru postul X, asa incat sa raman doar cu functia temporara? Multumesc frumos.
Precizare: firma nu a marit numarul de posturi , le-a micsorat. a renuntat la foarte multe din cele vechi. din intamplare insa in noua organigrama apar alte 5 posturi cu aceeasi denumire cu a mea, post desfiintat; Posturile noi au fost scoase la un asa zis concurs.
Multumesc frumos. Sunt deja in proces. Motivul sustinut de companie este ca noile posturi au ALTE atributiuni fata de cele din fisa postului meu si chiar asa este. Aceasta deoarece noile posturi se afla in alte subdiviziuni ale departamentului care a fost restructurat. Voiam sa stiu cat de solid este COR-ul in fata instantei. Daca firma poate practic sa-l demoleze sustinand ca este depasit sau alte motive. daca el singur poate da nulitatea deciziei de concediere.

cu alte cuvinte, daca pentru postul X se presupune ca trebuie sa stii sa executi o serie de activitati 1, 2, 3, 4, 5, 6 iar prin fisa postului meu eu faceam doar activitatile 1,2,3, noile posturi aveau in fisa activitatile 4,5,6, cat de sustenabil este acest lucru in fata instantei? poate firma sa sustina ca nu aveam pregatirea si competentele necesare pentru activitatile 4,5,6...