avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 629 soluții astăzi
Forum Activitate PBogdan

Activitate PBogdan

Buna ziua, sunt student al universitatii Spiru Haret, facultatea Drept si Administratie Publica, sectiunea Drept, Bucuresti.

Eu si cateva sute de studenti avem probleme cu examenele la facultatea noastra, pe scurt, din cauza unor evaluari picam pe capete examenele si restantele cu toate ca le promovam.

Administratia facultatii a introdus pe ascuns aceste evaluari, evaluarile sunt niste mini-examene / verificari ale cunostintelor, pentru fiecare materie in parte exista o evaluare, aceasta evaluare influenteaza nota examenului din sesiune, iar mai rau, influenteaza si nota restantei, astfel incat daca nu promovam evaluarea ne blocheaza sa nu mai putem promova examenele, tin sa precizez ca importanta evaluarilor nu a fost anuntata de administratie iar majoritatea studentilor nu au stiut ca acestea influenteaza nota examenului si al restantei.

Tin sa aduc la cunostinta ca a treia oara cand dam examenului, pe bani, importanta evaluarii se evapora ca prin minune si putem sa dam examenul fara ca altceva sa influenteze nota finala.

Nu am auzit nici in istorie si nici in prezent ca o verificare a cunostintelor sa influenteze nota finala a unei restante, practic noi daca luam 5-6-7 la restante nu promovam examenele, este legala treaba asta?

Majoritatea studentilor vrem sa depunem plangere la Ministerul Educatiei.

Imi cer scuze daca titlul nu este adecvat, insa nu mi-a venit prin minte altceva.

Pentru prima oara imi cer scuze ca am deschis acest topic la categoria "Avocati si admitere in avocatura" dar nu am gasit alta categorie unde sa postez.

Pana acum cateva zile imi doream sa am o cariera in avocatura , dar acum mi-am schimbat brusc opinia si vreau sa ma indrept spre cariera de procuror.