avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 462 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Furt Spiru Haret
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Furt Spiru Haret

Buna ziua, sunt student al universitatii Spiru Haret, facultatea Drept si Administratie Publica, sectiunea Drept, Bucuresti.

Eu si cateva sute de studenti avem probleme cu examenele la facultatea noastra, pe scurt, din cauza unor evaluari picam pe capete examenele si restantele cu toate ca le promovam.

Administratia facultatii a introdus pe ascuns aceste evaluari, evaluarile sunt niste mini-examene / verificari ale cunostintelor, pentru fiecare materie in parte exista o evaluare, aceasta evaluare influenteaza nota examenului din sesiune, iar mai rau, influenteaza si nota restantei, astfel incat daca nu promovam evaluarea ne blocheaza sa nu mai putem promova examenele, tin sa precizez ca importanta evaluarilor nu a fost anuntata de administratie iar majoritatea studentilor nu au stiut ca acestea influenteaza nota examenului si al restantei.

Tin sa aduc la cunostinta ca a treia oara cand dam examenului, pe bani, importanta evaluarii se evapora ca prin minune si putem sa dam examenul fara ca altceva sa influenteze nota finala.

Nu am auzit nici in istorie si nici in prezent ca o verificare a cunostintelor sa influenteze nota finala a unei restante, practic noi daca luam 5-6-7 la restante nu promovam examenele, este legala treaba asta?

Majoritatea studentilor vrem sa depunem plangere la Ministerul Educatiei.

Imi cer scuze daca titlul nu este adecvat, insa nu mi-a venit prin minte altceva.

Ultima modificare: Joi, 6 Septembrie 2012
PBogdan, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters258804 , utilizator 14:11, 6 Septembrie 2012