avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1534 soluții astăzi
Forum Activitate keoke

Activitate keoke

Buna seara,

Dorim sa participam la o procedura de acizitii care se desfasoara online (in fisa de date se precizeaza ca oferta si documentele de calificare se vor incarca in portalul SEAP).
Documentatia noastra (inclusiv certificate de atestare fiscala, CV-uri, contracte similare) totalizeaza aproximativ 100 de pagini. Fiind prima procedura exclusiv online la care am participa, intrebarea este: scanam toate cele 100 de pagini si le uploadam cate una in portalul SEAP?? :stunned:
Multumesc pentru lamuriri.
Răspuns la discuția facturare PFA
Vă mulţumesc pentru răspunsul prompt.
Am o nelămurire legată de decizia de numerotare - este un document de uz intern sau trebuie să îl predau autorităţilor fiscale? Este ok să formulez astfel: conform legii ...., în anul 2010 facturile vor avea seria XX şi număr începând cu xxxx24 (deci de la numărul anterior?).
Discuție facturare PFA
Bună seara,

Vă scriu cu speranţa că voi primi nişte lămuriri referittoare la eliberarea facturilor. M-am înregistrat în 2007 şi am avut activitate câteva luni, dar ulterior nu am mai avut activitate ca PFA.

Întrebările sunt mele sunt:
1. Mai pot să utilizez acum facturierul şi chitanţierul cumpărate la începutul lui 2007 sau trebuie să achiziţionez altele noi?
2. Pot să eliberez facturi din calculator şi să renunţ la facturierul vechi? Dacă da, ce fac cu acesta? Îl predau la finanţe, îl arhivez?
3. Pot face chitanţele tot pe calculator?
4. Registrul sau jurnalul de control trebuie reînregistrate la Adm. financiară?

Mulţumesc anticipat!