avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 702 soluții astăzi
Forum Activitate tanoluciano

Activitate tanoluciano

Magazinul are si posibilitatea de plata online insa majoritatea clientilor prefera plata ramburs. Cand va ajunge si piata online din Romania la maturitatea celor din America sau din anumite state europene, atunci o sa fie bine.

Pana atunci insa, lucram cu ce avem. Oricum sunt de parere ca ar trebui sa existe si pentru comercianti o metoda de aparare (alta decat justitia care te rezolva dupa ce ai "murit" deobicei).
Da. Multumesc. O sa specific in comanda acest aspect. Macar pot sa "sperii" persoanele rau intentionate.
Multumesc pentru sfat. Problema este ca nu se prea poate pune in practica asa ceva pentru ca vorbim in general de comenzi mici (cadouri) si nu ai cum sa ceri avans la asa ceva.
Pe mine ma interesa mai mult daca exista legi care sa protejeze si magazinele si nu doar cele ce permit cumparatorului sa returneze produsele in termen de 10 zile.
Buna ziua!

Am si eu o intrebare care ma macina de ceva timp si careia nu am reusit inca sa-i gasesc un raspuns.
Am un magazin online si ma confrunt cu o problema. Au fost situatii in care clientii au comandat produse si ulterior, cand produsele au ajuns la ei, fara a avea motive evidente au refuzat ridicarea acestora. In aceasta situatie noi achitam curierului taxele si ramanem cu gaura.

Cum putem sa ne protejam noi cei care detinem astfel de afaceri. Pentru clienti exista protectia consumatorului dar pentru noi?

Cu stima,

Lucian