Am si eu o intrebare care ma macina de ceva timp si careia nu am reusit inca sa-i gasesc un raspuns.
Am un magazin online si ma confrunt cu o problema. Au fost situatii in care clientii au comandat produse si ulterior, cand produsele au ajuns la ei, fara a avea motive evidente au refuzat ridicarea acestora. In aceasta situatie noi achitam curierului taxele si ramanem cu gaura.
Cum putem sa ne protejam noi cei care detinem astfel de afaceri. Pentru clienti exista protectia consumatorului dar pentru noi?
Ati putea solicita, cand clientii fac comanda, plata unui avans care sa acopere taxele pt curier.
Va trebui sa precizati expres ca nu se returneaza avansul in cazul in care refuza primirea sau nu este gasit acasa clientul.
Multumesc pentru sfat. Problema este ca nu se prea poate pune in practica asa ceva pentru ca vorbim in general de comenzi mici (cadouri) si nu ai cum sa ceri avans la asa ceva.
Pe mine ma interesa mai mult daca exista legi care sa protejeze si magazinele si nu doar cele ce permit cumparatorului sa returneze produsele in termen de 10 zile.
Avand in vedere modul in care are loc manifestarea acordului de vointa al partilor contractante, potrivit legii, aveti dreptul de a obtine cheltuielile efectuate cu transportul bunului.Cheluielile de transport sunt separate de bunul livrat.
Insa doar prin instanta se poate rezolva aceasta problema si nu stiu in ce masura se merita din punct de vedere practic financiar.
2 nelamuriri
Victorius
Buna seara
Doresc sa infiintez o firma cu activitate principala 4791 (magazin online) si cu cateva activitati secundare. Voi livra produsele comandate pe ... (vezi toată discuția)