In ce conditii un magazin online poate refuza returnarea unui produs adus penru un client la comanda speciala din strainatate, fiindca acesta nu-l mai vrea.
Un magazin online poate da faliment in cazul in care are 10 clienti care comanda produse, importate special pentru ei si apoi nu le mai vor.
Un magazin online are obligatia de a-si afisa pe site Conditiile de utilizare si achizitionare a produselor. Prin acceptarea acestor conditii clientul poate face o comanda, altfel nu.
Prin urmare COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.
Deci clientul stie inca de la achitarea avansului ca acel produs nu mai poate fi retunat decat in conditiile in care exista un viciu de fabicatie, este defect / nefunctional sau se defecteaza in garantie. dar ca se razgandeste el...asta nu.
De asta trebuie sa citeasca oricine conditiile de utilizare ale magazinului respectiv.
Exista o Politica de Retur a fiecarui comerciant in parte, in limitele legii. Eu din cate stiu nu cunosc un text de lege care sa faca referire la situatii de acest gen, in care un produs iil aduci special pentu cineva. Insa se practica acest lucru.