avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 226 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs - comanda speciala la furnizor in strainatate
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs - comanda speciala la furnizor in strainatate

Buna ziua!

In ce conditii un magazin online poate refuza returnarea unui produs adus penru un client la comanda speciala din strainatate, fiindca acesta nu-l mai vrea.

Un magazin online poate da faliment in cazul in care are 10 clienti care comanda produse, importate special pentru ei si apoi nu le mai vor.

Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: dan_popa40 , utilizator 09:20, 21 Februarie 2013
Un magazin online are obligatia de a-si afisa pe site Conditiile de utilizare si achizitionare a produselor. Prin acceptarea acestor conditii clientul poate face o comanda, altfel nu.

Prin urmare COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.

Deci clientul stie inca de la achitarea avansului ca acel produs nu mai poate fi retunat decat in conditiile in care exista un viciu de fabicatie, este defect / nefunctional sau se defecteaza in garantie. dar ca se razgandeste el...asta nu.

De asta trebuie sa citeasca oricine conditiile de utilizare ale magazinului respectiv.
Exista o Politica de Retur a fiecarui comerciant in parte, in limitele legii. Eu din cate stiu nu cunosc un text de lege care sa faca referire la situatii de acest gen, in care un produs iil aduci special pentu cineva. Insa se practica acest lucru.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Magazin online - drept retur mihaela_simi mihaela_simi Buna ziua, Detin un magazin online. As vrea sa stiu daca pentru produsele care nu sunt in oferta magazinului meu si pentru care clientii fac comenzi ... (vezi toată discuția)
(ordonanta nr. 130/2000 mod. in 2006) returnarea prod. in 10 zile Neinhalt Neinhalt Buna seara, Am o intrebare in privinta acestei legi, deoarece m-am lovit de o situatie destul de nefavorabila. Conform acelei legi clientii ... (vezi toată discuția)
Retur 24 ore produs comandat online vmire vmire am achizitonat o tableta dintr un magazin domo,comanda am facut o online dar am ridicat-o din magazin.acasa dupa o indelunga utilizare am sesizat ca s-a ... (vezi toată discuția)