avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 642 soluții astăzi
Forum Activitate levi78

Activitate levi78

Sper sa nu fi gresit locul de postare.:-/

Dupa cum spune titlul sunt un agent de paza si ce am patit in urma unui "control" al unui politist (comisar sef) civil si,si in afara serviciului intr-o zi de sambata la ora 17:50-18:00.
Detalii (posibil) utile:
-lucrez ca ag paza de cca 6 1/2 ani cu atestat de vre-o 4 1/2 ani.
-timpul sambata orele 17:50-18:00
-imprejurimi,obiectivul meu iar vizavi alt obiectiv si alta firma de paza
-in ghereta era cald(ca imi incalzeam mancarea) afara vant

Ce si cum sa intamplat:stand in ghereta aud un sunet specific franei de Dacie oprind in fata postului,intrari in obiectiv,ridicand capul (stand pe un scaun relativ confrtabil dar mai joas decat sa pot vedea clar ce se petrece dupa gard) constat ca este chiar o dacie prapadita care opreste in fata gheretei.

Iesind afara si din obiectiv la masina dau buna ziua si cand sa ma prezint incepe tare fara a ma lasa sa ma prezint...(protocolul) "ce faci,dormi nu ??!!" se prezinta a fi comisar sef si continua daca il cunosc si daca cunosc pe (a dat niste nume) si sustinand in continuare ca dormeam il vede si pe celalant agent si zice despre el ca abaut, aconsumat alcool(distanta de la masina si ghereta acelui ag paza fiind de vre-o 20 metri chemandul la ghereta la mine,intre timp intram in ghereta,scrie in dosarul unic de control ce a "constatat"...ca dormeam.

Nu stiu cum a ajuns la acea concluzie,dar cei drept aveam fata palida (intretinuta si de caldura din ghereta incalzindumi mancarea) si si ochii cu cearcane (dimineata precedenta,asta fiind ora 7 iesind din serviciu am fost nevoit sa plec din oras la firma,firma fiind din afara orasului si ajungand inapoi acasa dupa ora 17:15.
Cand ajunge celalant agent la ghereta la fel si cu el numa ca el nu a dormit el a baut si era baut si il trimete inapoi sa faca nu stiu ce.