in mod civilizat si amabil trebuie sa te adresezi cu dvs atunci cand nu cunosti o persoana. :D. eu nu sunt de acord cu violenta, in general, dar din pacate e singurul mod de a rezolva anumite abuzuri (la violenta verbala ma refer). sa stiti ca si eu am solicitat acel schimb de modem dar deja depasisem masura in amenintari pentru a si mai dori orange ul sa ma aiba client la internet :D ceea ce a si fost dorinta mea. stiu de la o domnisoara din orange ca in jur de 3 persoane au reusit sa isi rezilieze contractele de internet in bucuresti...
referitor la cei din comune si chiar orase mici... cati dintre noi ne permitem un avocat la incheierea unui contract ordinar? si cati dintre noi ne cunoastem drepturile... nu uitati sa cereti numarul sesizarii pe care o inregistrati fiindca e posibil sa "uite" operatorii.
nu este vorba de nelimitat... notiunea este inteleasa gresit dar nu am acum timp sa explic. am uitat sa precizez ca nu este vina ta ca nu exista semnal bun de acoperire pe zona in care folosesti modemul. iar modemul acesta trebuie sa fie conectat la 3g only, parca, daca nu functioneaza (cum s a intamplat la mine- mergea doar pe 2g ) atunci clar e o pb a modemului. imi cer scuze abia acum m am uitat la poza, va rog luati in considerare ca m as fi exprimat cu dvs. va urez multa bafta si timp liber pentru rezolvarea problemei. nu uitati sa specificati in scris si la opc si la orange in randuri repetate ca doriti rezilierea contractului fara efectuarea platii pe lunile ramase si sa dati forward la adresa de mail orange cu sesizarea catre opc. mie chiar si dupa reziliere mi au facturat inca o luna... e de nedescris lupa cu mamoutii.
am avut aceeasi problema cu abonamentul de internet orange cu acelasi tip de modem. da se poate rezolva dar nu cu protectia consumatorului fiindca nu va lua nici o masura ci prin rabdarea ta.
timp de 3 luni de zile m am luptat cu acest mamout orange si le promis publicitate negativa. au luat masuri abia dupa ce am solicitat din partea opc- ului ( care defapt imi raspunsese negativ la sesizare- si stiu ca nu a fost ortodox ce am facut ) toate numerele de inregistrare a sesizarilor facute de mine ( si crede ma erau multe la numar ) cu data, cu efectuarea controalelor de viteza si rezultatul lor cat si interventiile din partea orange ului pe care le au facut pentru a mi imbunatati calitatea serviciilor. si da, e din cauza modemului fiindca pe perioada service ului am putut testa si un alt tip de modem. in fine, ideea este ca trebuie sa suni fff des adik un telefon pe zi la 484 si sa solicti control de viteza. fa tot ce te pun ei sa faci- modem in service, teste, cartele sim etc. daca ei nu te pun la curent cu ce trebuie sa faci insista tu! solicita reinnoirea cartelei sim, solicita efectuarea service- ului, solicita controale de viteza, asigura te ca iti trimit raspuns pe mail/ prin posta pentru a avea dovezi in scris. in plus la semnarea contractului erau obligati sa te anunte la ce viteza iti va merge internetul. au ei un manual negru pe care il poti solicita la punctele orange de unde poti afla drepturile lor si obligatiile tale ca invers nu prea exista variante. documenteaza te bine! trimite- le prin e mail solicitari de reducere de abonament pe durata efectuarii controalelor in cazul in care se dovedeste o neregula a modemului. insista, insista si insista!