Axa 4.3 se acorda si pentru restaurante (cel putin asa am citi pe site-ul finantari nerambursabile.ro). Stiti cumva daca se mai redeschide aceasta axa?
Masura 313 intr-adevar se refera la mediul rural.
Pe acelasi site am gasit Axa 5.2 (dezvoltare durabila si promovarea turismului) credeti ca se aplica in cazul meu
Va multumesc pentru raspunsuri.
Familia mea este proprietara unei pensiuni de 2 margarete cu noua camere in Busteni. Putem obtine fonduri nerambursabile pentru modernizarea pensiunii si construirea unui restaurant? (pentru ca pensiunea nu are restaurant).
Tatal meu a luat legatura cu mai multe firme de consultanta insa toate cer plata in avans (fie ca proiectul va fi aprobat sau nu). Cunoasteti firme de consultanta care nu cer acest lucru?
Care este procentul (din cheltuieli) pe care il acopera aceste fonduri nerambursabile? (pe unele site-uri am citit 70% pe altele 100%)
Pot beneficia de fonduri in avans pentru demararea proiectului sau prima investitie trebuie sa o facem noi dupa care ne recuperam banii din fonduri?
Va multumesc
Din pacate nu am o copie a procesului verbal. am sa o rog pe doamna de la magazin sa imi faca o copie, insa nu cred ca o sa am mari sanse de reusita. Ca sa inteleg mai bine, dvs spuneti ca nu pot face absolut nimic. Am citit pe site-ul celor de la ANPC ca pot face inca o reclamatie daca sunt nemultumita de solutionarea primei reclamatii. Am mai citit OG nr.21/1992 in care spune acelasi lucru repararea sau inlocuirea. Va multumesc.
buna ziua. mi-am cumparat in luna octombrie o pereche de cizme de la un magazin din Complexul Unirea. li s-a dezlipit talpa si m-am dus la magazin unde mi le-au reparat. S-au dezlipit din nou si de data aceasta am facut reclamatie la Protectia Consumatorului. O domna de la OPC s-a dus la magazin si le-a intocmit proces verbal. M-am dus din nou la magazin, mi le-au luat la reparat dar astazi cand am fost sa le ridic am constatat ca nu erau lipite bine. Am intocmit proces verbal in care am scris ca refuz sa preiau produsul pentu ca nu este reparat bine (am dat mai multe detalii, unde sunt dezlipite, etc.)
Cei de la OPC mi-au spus ca cizmele nu pot fi inlocuite decat in cazul in care se rup in asa fel incat nu mai pot fi reparate, daca se dezlipesc si pot fi lipite vor fi reparate la infinit. Am citit legea 449/2003 care spune ca produsul poate fi reparat sau inlocuit, in functie de optiunea consumatorului (cap.III, art. 11). Intrebarea mea este: pot invoca aceasta lege pentru a obtine inlocuirea cizmelor sau cei de la OPC au dreptate? O alta problema: eu nu am fost de fata cand doamna de la opc s-a dus la magazin si a intocmit procesul verbal pentru ca nimeni nu m-a sunat desi eu am lasat toate datele de contact in reclamatia catre opc. Doamna de la opc, nici macar nu a vazut cizmele. Nu trebuia sa fiu si eu de fata? Va multumesc anticipat.