avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 410 soluții astăzi
Forum Activitate szilzs

Activitate szilzs

Deci softul a fost inregistrata doar la valoarea din factura, asa a facut contabilul, si a zis ca o sa adauge la valoare cand o sa avem si a doua factura.Domnii in tinpul controlului au verificat actele, nu au avut nimic de comentat legat de acest aspect(teoretic au verificat toate documentele...dar cine stie).Deci pe moment ramane asa.Eu personal tot cred ca trebuia inregsitrat la valoarea intreaga.Va multumesc mult de raspunsur.
Va multumesc, de raspunsuri. Astazi vine controlul, deci o sa vedem, daca am procedat corect.O sa va impartasesc raspunsul dat si de ei.Va multumesc inca o data.
Asa s-a cerut de la MFP, pentru ca anul acesta dau numai o parte din finantare, si ne-au obligat(adica altfel nu acceptau) sa procedam asa.Tocmai de asta m-am incurcat./nu m-am intalnit inca cu situatie de genul.Deci inregistrez pe baza contractului valoarea totala nu valoarea de pe factura?
Va multumesc, de raspunsul prompt.
Buna ziua.In cadrul unui proiect de minimis am cumparat un soft, din valoarea caruia la livrarea softului s-a achitat doar o parte, cu o factura de "rata I conf. contract" , restul fiind achitat la anul.Intrebarea mea este, cum iau in evidenta softul?Pot sa fac fisa mijlocului fix pe valoarea integrala pe baza contractului?Sau fac doar pe valoarea facturii de rata I? Ma poate ajuta cineva cu inregistrarile contabile?
Am si eu o nelamurire, este obligatoriu balanta pe zero? Eu am o societate, care ar trebui lichidata. N-are activitate de ani de zile, numai pierderi(mai ales acum cu impozitul minim) si din aceasta cauza, are si datorii fata de asociati. Aceste sume nu le pot lichida. Dar daca ele raman nu mai am cum sa am balanta pe 0.astfel nu inteleg care ar fi procedura pentru a porni lichidarea. Alte datorii fata de terti nu are(nici stat,nici furnizori), numai fata de asociat. As fi curioasa care e procedura in acest caz.Ca n-as vrea sa ma apuc de lichidare, si sa ma trezes cu surprize pe parcurs.Stiam ca trebuie bilant de lichidare, dar nici asta n-are cum sa fie pe 0, numai in pierdere.Deci cum se procedeaza?
Răspuns la discuția conditii pentru director economic
Multumesc de raspuns.Cautam o cale sa scap de plata unei salarii lunare...daca nu se poate scapa de tot de plata, fiind vorba de o firma care n-are activitate. Dar va multumesc de raspuns.
Buna ziua.
Am si eu o nelamurire in legatura cu semnatura directorului economic pe bilant.Poate fi denumit cineva director economi, fara sa aiba calitatea de angajat(vorbim de o firma care n-are venituri, si sper sa fie inchisa in cateva luni), si sa aiba studii superioare fara licenta?Firma are asociat unic. Director economic poate fi denumit printr-o hotarare, fara obtinere de drepturi banesti?