In august 2008 am achizitionat un autoturism nou in valoare de 57.000 RON ; dupa doua saptamani masina fiind parcata in afara carosabilului a fost lovita de un alt autoturism.Conform procesului verbal intocmit de catre politie s-a stabilit ca soferul autoturismului care mi-a lovit masina era vinovat de producerea accidentului.
M-am prezentat la asigurator si s-a intocmit dosar de dauna pe polita RCA a vinovatului ; mentionez ca alta varianta nu am avut doarece in timpul de la achzitionarea autoturismului si producerea accidentului nu am reusit sa-mi fac o asigurare facultativa CASCO.
Valoarea devizului de reparatie a fost de 38.000 RON,asiguratorul acceptand la plata doar suma de 35.000 RON restul sumei fiind suportata de catre mine.
Reparatia a fost efectuata la atelierul service a reprezentantei auto de unde am achizitionat masina.
Dupa mai putin de un an de la terminarea reparatiei aparand probleme( legate de reparatia efectuata de catre ei) m-am prezentat la atelierul unde s-a facut reparatia .Pe fisa de service a acestei masini directorul de service a consemnat ca : masina a fost declarata dauna totala de catre asigurator si ca la cerea clientului s-a efectuat reparatia...... calitatea masinii nu mai poate fi ca si inaintea producerii accidentului......
Cei din service nu au reusit sa remedieze defectiunea nici macar dupa a treia interventie fiind nevoit sa ma prezint in continuare la ei.....
Mentionez ca nu am fost informat ca dauna este totala( mai ales ca valoarea acceptata a devizului era de aproximativ 62% din valoarea masinii)
Intrebare :
A fost intradevar dauna totala ? Daca da ,ce drepturi de garantie si respectiv de cerinte de calitate am pierdut prin faptul ca am acceptat reparatia masinii ?