Nu stiu exact cum se face aceasta inregistrare a contractului la organul fiscal. Ideea este ca sunt mai multe contracte, este vorba de niste servicii de inchirieri de sisteme audio profesionale. In principiu .. ma intereseaza sa nu raman fara acele echipamente, de aceea inchiei contract (pers fizice), nu stiu daca trebuie sa aibe valoare notariala, daca trebuie tinuta o evidenta de catre un contabil...Imi cer scuze, poate parea infantil dar nu ma descurc cu astfel de probleme, multumesc, apreciez !
Apreciez ca mi-ati raspuns ! Un ultim detaliu ma intereseaza, contractele pe care le voi incheia vor avea o limita de timp pentru depunerea acestora la Administratia Financiara ?
Buna ziua, salutare tuturor, sunt nou pe aici, nu stiu foarte multe despre acest forum al site-ului avocatnet.ro. #-o Am nevoie de suport si informatii referitoare la `ce ar trebui sa fac sa fiu ok din punct de vedere fiscal cand obtin un venit de pe urma inchirierilor unor bunuri personale (echipamente audio profesionale)`. Multumesc !:">