avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1063 soluții astăzi
Forum Activitate walter67

Activitate walter67

Doar nu va ganditi ca am cerut sa mi se rezolve situatia imediat, nu e real, inteleg. Un mesaj de raspuns ca cererea mea a fost inregistrata si sa stau eu linistit, bla-bla-bla, ceva de genul asta, nimic mai mult, dupa cum se obisnuieste in corespondenta electronica. Daca nu le merge serverul, sau altceva... Tot la abac ne intoarcem, care servere. Multam de informatia cu legea, macar ma uit peste ea ce spune,
cu respect
Clar...Ceva pe undeva tre sa nu mearga si ma tenteaza deja (am experienta cat duce trenul) sa ma apuc sa fac un studiu, sa scriu o monografie pe tema asta. Oricum, merci pentru sfat! Cred ca asa o sa fac. O sa merg la ei. Dar cand ma gandesc ca tre sa stau iar pe la cozi si usi... Si daca ala de la Protectia consumatorului e finu' lu' ala cu societatea cu probleme?
Am deschis un subiect acum cateva zile in legatura cu o societate de internet si telefonie care nu-si respecta clauzele contractuale. Mi-ati sugerat sa apelez la Protectia consumatorului, OK... Am stat o zi in fata calculatorului ca sa scriu reclamatia si sa atasez toate actele necesare ca sa motivez reclamatia punct cu punct... Am expediat letopisetul pe adresa reclamatii.bucuresti@opc.ro ... Asta se intampla pe 18.03.10. Am mai trimis inca doua e-mailuri in care ii rugam pe domnii de acolo sa ma anunte daca au primit sesizarea mea si daca a fost inregistrata... Am incercat sa sun pe nr de tel 021/310.63.75 sau 021/9660, ca poate posta electronica s-o fi impotmolit pe undeva prin pasajul de la Vitan sau pe altundeva - acelasi rezultat, adica 0 (zero).... Orice-ai face in tara asta e sortit pieirii din fasa, e fara rost, in gol; bati la usi in spatele carora suiera vantul salbatic, te plangi unor functionari care fac parte dintr-o specie fara auz si fara vaz...Cum as putea avea incredere in cei de la Protectia Consumatorului? Oare ei o fi olandezi, sau nemti, sau poate sunt japonezi, adusi aici si pusi la staja intereselor consumatorului indigen?! Ce situatie absurda in tara asta! Nu-mi ramane decat sa-mi fac dreptate singur - adica sa fug si sa nu ma uit in urma nici cu ceafa! Ce procese, ce reclamatii... Saracu' picior de lemn!
Oricum, tin sa va multumesc pentru sugestii!
Take care!
Buna ziua!
Voi expune mai jos cazul meu care, cred eu, nu e iesit din comun, deaceea sper ca daca cineva s-a intalnit in practica cu asemenea situatie, va rog sa ma ajutati si pe mine!
Am semnat un contract cu o firma de servicii telefonie fixa, mobila, cablu TV si internet, in luna februarie 2008. In contract, convorbirile de pe tel fix pe tel mobil (ambele fiind in custodia mea) sunt gratuite, iar in retea sau in alte retele sunt la anumite tarife. Au fost foarte draguti pana in momentul semnarii contractului... . Cablul de net lau montat in cateva zile, a fost OK.Apoi incepe sarabanda. Am facut zeci de drumuri la sediu ca sa obtin terminalul mobil - asta a fost cel mai usor lucru de obtinut - 1 luna. Cablul TV a venit dupa sase luni si a fost montat in lipsa mea - in acel moment in casa era vecinul care avea cheile ca sa ude florile, eu fiind plecat pe mai mult timp. Au gaurit pe unde au crezut ei si cum lea venit mai bine si au plecat (eu nu la-m imputernicit pe vecin sa semneze vre-un contract de predare-primire lucrare - in consecinta eu nu am semnat nimic. Telefonul fix a fost instalat dupa un an si opt luni (intre timp am scris si 2 cereri de incetare contract). In tot acest rastimp neavand instalat tel fix de pe care puteam vorbi gratuit pe mobil si invers si pe care am mizat cel mai mult - am mai procurat un alt tel mobil de la alta firma si incarcam facturi la doua firme deja , tot asteptand sa mi se instaleze tel fix. Cu o luna jumate inainte de incetarea contractului ma prezint la firma respectiva cu o cerere de incetare a contractului pe motiv ca nu si-au respectat clauzele contractuale. In acel moment nu mai aveam din nou nici telefonie fixa nici internet (compania schimba niste cabluri fapt care nu mi s-a adus la cunostinta, purtandu-ma cu zaharelul - ''se remediaza, ajungem si la dumneavoastra''). Remedierea a durat o luna. Pe aceaste luna primesc factura exact pe telefonie fixa si internet, eu fiind plecat iar noul cablu neinstalat. Cand am depus cererea am vrut sa beneficiez de o clauza in contract care imi da posibilitatea ca odata la doi ani sa pot cere sistatea serviciilor, dar nu mai putin de o luna si nu mai mult de doua luni - exact rastimpul in care chiar compania nu-si onora obligatiile, plus ca nu mai vroiam sa continui cu ei- se implineau cei doi ani de contract. Cererea nu mi-a fost aprobata (la sediu mi-au zis ca eu am mai semnat doua contracte cu ei - care intradevar exista dar nu poarta semnatura mea, semnate la date diferite si in momente cand eu pot dovedi ca nu eram in tara!). Acum m-am intors, in februarie a expirat acel contract semnat de mine - altele nu le recunosc si continui sa primesc facturi pe servicii care nu le folosesc (noul cablu care a fost tras in lipsa mea prin exterior pana la geamul meu loveste ritmic in geam, batut de vant si parca ar vrea sa ma roage sa-l primesc in casa mea) Vreau sa dau aceaste firma in judecata si sa-i cer daune morale si nu numai - o groaza de bani cheltuiti pe convorbiri mobil-mobil in loc sa salvez banii prin serviciile promise!!! de ei. Sfatuiti-ma va rog ce as putea face in acest caz, aici, in Romania, caci afara ar fi de juns sa ma prezint cu acest caz la small claims court si ar dura doar cateva minute ca sa-mi fie returnati banii, acolo judecatorii sunt nemilosi cu firmele mari cand e vorba de simpli clienti. Va multumesc mult.