Sa inteleg deci ca cei de la pcfun incearca sa apeleze la o chichita pentru a impiedica clientii care ridica produsele de la sediu(marea majoritate a clientilor procedeaza asa) sa beneficieze de dreptul denuntarii unilaterale?
Mai jos e un citat din termeni si conditii referitoare la returnarea produselor :
Returnarea produselor
Produsele achizitionate la distanta:
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. FIT Distribution S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Trebuie atunci sa le spun sa mi emita factura fiscala atunci cand plasez comanda?