In urma cu 15 zile “trece “pe la unul din punctele de lucru, ce functioneaza in alta localitate fata de sediul societatii,un comisar de la Oficiul pentru protectia consumatorilor,care constata un numar de sticle de bere cu termenul de garantie depasit…..nu intocmeste nici un document,iar la plecare lasa o invitatie administratorului societatii, pentru a venii la sediul lor sa-si primeasca amenda de 5.000 lei.
Am refuzat in calitate de administrator,sa semnez ,replicand, ca ar fi fost normal sa intocmeasca un proces verbal de constatre si sa sanctioneze ,daca este cazul,angajatul care nu si-a respectat atributiile de serviciu.(Firma are prevazut in contractul incheiat cu fiecare angajat, respectarea fisei postului,fisa ce in cazul de fata ,prevede ca obligatie a acestuia sa verfice periodic termenele de garantie ale produselor si inainte ca acestea sa expire, cu 5 zile lucratoare, sa restituie ,insotite de proces verbal,eventualele produse aflate in aceasta situatie,catre sediul principal al societatii.)
In momentul controlului,comisarului.i-au fost puse la dispozitie toate actele cerute,inclusive Registrul unic de control,in care dealtfel a si scris,registru in care se afla si fisa postului angajatului unde era consemnata raspunderea acestuia si tot ce prevede atribuitiile acestuia.
Dupa 17 zile ,am primit procesul verbal nesemnat cu amenda de 5.000 lei data conform art.5 aliniat 1 din OG nr.21/1992 republicata.
Am termen de contestare data de 10.04.2010.
Ce ma sfatuiti sa fac?A mai intampinat cineva o astfel de problema?