Pentru cineva care nu lucreaza in domeniul justitiei, furt sau inselaciune e cam acelasi lucru, efectul e ca sub o forma sau alta am fost deposedat de 45 euro.
Cunoscand faptul ca se pot inregistra toate discutiile (dupa parerea mea aceasta oricum deja se face) e foarte simplu ca sa se revada discutia cu mine si acel tip si atunci e clara situatia.
De altfel dupa sesizare cei de la vodafone mi au zis ca au blocat cele 2 cartele si au gasit doar 24 euro pe care mi-i dau pe o cartela. Deci ei sunt convinsi ca a fost un furt daca au luat aceasta atitudine fata de cele 2 cartele.
Intrebarea era : daca se constata acest furt sau inselaciune, operatorul de telefonie mobila nu ar fi bine sa mi i restituie asa cum vreau eu ?
Adica e ca la orice furt sau inselaciune, banii se urmareste a se returna celui pagubit. In acest moment practic operatorul impune ca eu sa incarc o cartela de care eu nu am nevoie.
Tot ce stiu e ca tehnologia sa l prinda pe inselator este pusa la punct. Doar ca nici politia, nici vodafone nu au intersesul s-o faca.
Si atunci apare intrebarea legitima : eu de ce sunt platitor de taxe , impozite la salariu, la casa si la alte chestii , daca institutiile abilitate nu o fac ?
am fost pacalit de un fals operator de telefonie mobila, caruia i am reincarcat cu 3 sms uri doua cartele de la aceeasi retea de telefonie. valoarea cu care am incarcat de 45 euro. dupa vreo luna m am prins de pacaleala, cei de la reteaua de telefonie au acceptat ca a fost furt si au blocat cele 2 cartele , dar vor sa imi dea cei 24 euro gasiti pe cartele prin incarcarea unei cartele.
eu nu am nevoie sa incarc o noua cartela , alti 5 euro dati degeaba, iar mie mi ar folosi macar bagati in contul de abonament de pe care am incarcat din prostia mea.
modalitatea prin care am incarcatcartele a fost in urma dicatarii de catre falsul operator a unor numere lungi si coduri de pe mobilul meu.
e adevarat ca e prostia mea la mijloc, dar cand se detecteaza un furt, nu e corect ca banii aceia , cei 24 de euro cat s au mai gasit, sa mi i dea direct in contul de abonament sau lichizi, fara ca eu sa imi iau o noua cartela pe care s o incarc degeaba cu acei 24 de euro?
operatorul de telefonie mobila nu vrea decat prin reaincarcare de cartela , sa mi dea acei euro. dar oare nu exista o lege care atunci cand se dovedeste un frut sa se restituie banii? eu inteleg ca operatorului de telefonie nu i convine asta.