avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 922 soluții astăzi
Forum Activitate roxana_elena

Activitate roxana_elena

Răspuns la discuția incadrare in munca
freeelis a scris:

:offtopic: Interventie moderator
@ lorelayold76
Nu este dorita postarea mai multor mesaje consecutive in aceeasi discutie. Daca aveti mai multe lucruri de spus, puteti folosi functia de editare a mesajului anterior.
Incalcarea Regulamentului Forumului se sanctioneaza in prima faza cu avertisment, care va fi public si se va posta de catre administrator / moderator in sectiunea de anunturi oficiale a forumului. Abaterile repetate pot duce la inchiderea contului (banare), temporara sau definitiva.

P.S.
Cred ca este pentru prima data cand va atentionez ....:-/


scuze, sunt membru nou si nu prea stiu cum sa ma descurc#-o
Răspuns la discuția incadrare in munca
new_2009 a scris:

da, este legal daca pentru asta a fost angajata persoana respectiva =D>


secretara nu face doar cafeaua :D ... are si alte atributii privind circuitul documentelor intre institutii/banci/posta, etc si compartimentele interesate din firma ... acesta este fluxul corespondentei.


Este vorba de o institutie in care secretara chiar nu are in atributii sa serveasca pe cineva cu cafea... se ocupa de cu totul alte lucruri! mormane de documente, convocari, informari etc...casierie, contabilitate (fara a avea pregatirea necesara)..
Răspuns la discuția incadrare in munca
lorelayold76 a scris:

roxana_elena a scris:



- multumesc, de legalitate ma interesam!
nu s-a facut incadrarea pe un post de contabil, deoarece persoana nu are pregatirea corespunzatoare, au gasit o persoana care sa le faca pe toate, i-au incarcat fisa postului,care i-a fost facuta mai tarziu, nu la angajare (mai tarziu insemnand cativa ani...)
- a fost virata o suma intr-un cont gresit, e oare vina acelei nefiind contabila de meserie, de unde sa stie ea in ce conturi se vireaza unele retineri, in ce conturi altele.....
- in cazul unor greseli care pot insemna pluusuri sau minusuri in gestiune, cine raspunde????
etc, etc, etc....


-ai dreptate, parerea mea este ca nu poti sa faci munca de contabil daca nu ai curs....cel mai bine cred ca ar putea raspunde la intrebarea ta un economist....
-ca gestionar poti raspunde daca ai semnat acte.
Mi-e mila de tine!:((



multumesc!
deci sa inteleg ca institutia este in culpa, fiind un cumul de functii platit necorespunzator.... si cam atat.....
mai ales ca la aceasta institutie, munca secretarei nu consta in a face cafeaua, a servi pe cineva cu cafea! e vorba de mormane de acte, de arhivare documente, de convocari, de tinut legatura in permanenta cu institutiile pe care le avem partenere (asta insemnand peste 50 de institutii care zilnic trebuie informate, telefonic, pe fax sau e_mail)... casierie, contabilitate, ordine de plata, cec-uri, salarii, state de plata... o singura persoana, e de plans, asa este! Si atunci, cum sa nu faci greseli?


Si in plus
Răspuns la discuția incadrare in munca
lorelayold76 a scris:

-este legal dar nu este corect salariul, aveti cumul de functii ceea ce inseamna ca ar trebui sa aveti salar mai mare si mai ales ca aveti responsabilitatea banilor
-luati fisa postului si vedeti ce atributii aveti, iar daca faceti lucruri ce nu sunt mentionate acolo atunci nu sunteti responsabila pentru acestea.
-nu stiu de ce nu va incadrat contabil, sa fie acoperit angajatorul in cazul gafelor....


- multumesc, de legalitate ma interesam!
nu s-a facut incadrarea pe un post de contabil, deoarece persoana nu are pregatirea corespunzatoare, au gasit o persoana care sa le faca pe toate, i-au incarcat fisa postului,care i-a fost facuta mai tarziu, nu la angajare (mai tarziu insemnand cativa ani...)
- a fost virata o suma intr-un cont gresit, e oare vina acelei nefiind contabila de meserie, de unde sa stie ea in ce conturi se vireaza unele retineri, in ce conturi altele.....
- in cazul unor greseli care pot insemna pluusuri sau minusuri in gestiune, cine raspunde????
etc, etc, etc....
Răspuns la discuția incadrare in munca
Nu este vorba neaparat de volumul de munca, problema se pune din punct de vedere legal, pentru ca la alte institutii casiera nu are voie sa faca operatiuni contabile, sau, invers, contabila nu poate face operatiuni de casierie, specificul meseriei nepermitand acest lucru. Dar oare asa este??? Asta este problema!
Răspuns la discuția incadrare in munca
multumesc pentru raspunsuri, dar as vrea sa stiu mai mult si anume: este legal ca o secretara a unei societati nebugetare sa faca secretariat, casierie, contabilitate primara, operatiuni bancare. Adica seful semneaza un CEC, secretara merge la banca, ridica banii, face plati din cont, plateste salariile, face contabilitatea primara, respectiv registrul de casa. Salariul pentru toate acestea este cat pentru o singura functie. Dar problema se pune daca este legal sa faca toate acestea o singura persoana.
Va multumesc mult!
Buna seara va rog spuneti-mi daca este in regula ca o persoana sa fie angajata ca secretar-casiera. In nomenclatorul de meserii nu este inregistrata meseria asta
Multumesc,