Buna seara va rog spuneti-mi daca este in regula ca o persoana sa fie angajata ca secretar-casiera. In nomenclatorul de meserii nu este inregistrata meseria asta
Multumesc,
multumesc pentru raspunsuri, dar as vrea sa stiu mai mult si anume: este legal ca o secretara a unei societati nebugetare sa faca secretariat, casierie, contabilitate primara, operatiuni bancare. Adica seful semneaza un CEC, secretara merge la banca, ridica banii, face plati din cont, plateste salariile, face contabilitatea primara, respectiv registrul de casa. Salariul pentru toate acestea este cat pentru o singura functie. Dar problema se pune daca este legal sa faca toate acestea o singura persoana.
Va multumesc mult!
da, este legal daca pentru asta a fost angajata persoana respectiva =D>
secretara nu face doar cafeaua :D ... are si alte atributii privind circuitul documentelor intre institutii/banci/posta, etc si compartimentele interesate din firma ... acesta este fluxul corespondentei.
in atributiile mentionate de dvs nu gasesc nici o nepotrivire, este indicat ca secretara sa aiba studii economice, dar nu obligatoriu ...si nu gasesc necesar angajarea unei alte persoane
-este legal dar nu este corect salariul, aveti cumul de functii ceea ce inseamna ca ar trebui sa aveti salar mai mare si mai ales ca aveti responsabilitatea banilor
-luati fisa postului si vedeti ce atributii aveti, iar daca faceti lucruri ce nu sunt mentionate acolo atunci nu sunteti responsabila pentru acestea.
-nu stiu de ce nu va incadrat contabil, sa fie acoperit angajatorul in cazul gafelor....