Data convorbirilor de pe acel desfasurator nu era data (si timpul) la care a fost initiata convorbirea ci data (si timpul) terminarii acesteia ! In acest caz nu mai exista absolut nicio convorbire care sa se suprapuna ! Nasol moment...pentru ca nu mai am nici cea mai mica dovada ca ceva este gresit !
In niciun caz sa platesc vreo suma pana nu se rezolva aceasta problema, corect ?
Si daca vor scadea doar acele 4 convorbiri care apar in acelasi timp, ce as putea sa mai fac ? :) (sunt patit si cu un alt dealer: Cosmote, dar suma era mai mica)
Din moment ce apar greseli in acest desfasurator, pot avea 'pretentia' ca intreaga factura sa fie gresita, nu ?
Astazi am fost sunat de un angajat al RDS si informat ca s-a emis o factura (inainte de data scadenta) de 920 de lei pentru linia telefonica pe care o detin.
Fratele meu este plecat in strainatate si, lunar, mai vorbim dar niciodata nu depasim 100-120 de minute.
Mi s-a parut destul de suspecta aceasta suma si am cautat pe site-ul lor tarifele catre tara respectiva: 18 centi/min. Dupa un mic calcul ar iesi cam 1120 de minute. :O
Bineinteles ca am sunat la 'Relatii clienti' si am cerut un desfasurator al apelurilor. L-am primit cam in 20 de minute, dar nu mare mi-a fost mirarea cand am vazut:
2010-04-22 23:04:05.0 (data si ora) -- 2765.0 (durata in secunde)
2010-04-22 23:35:01.0 (data si ora) -- 1677.0 (durata in secunde)
Aceasta mica greseala se mai repeta in 3 locuri. #-o
Totusi, sunt ferm convins ca aceasta intreaga suma este eronata, tinand cont ca in ultimile 4 luni, niciodata nu am depasit suma de 90 de lei.