avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 883 soluții astăzi
Forum Activitate vradu97

Activitate vradu97

Va multumesc mult pt. aceasta informatie, asa voi face.
Va multumesc mult pt. raspuns, as dori sa stiu cum sa-i fac sa inteleaga acest lucru? Pana acum am fost la contabilitate in scoala si la Inspectorat la inspctorul responsabil cu salarizarea si verbal mi s-a spus ca nu se poate face nimic, ca vechimea mea este doar in munca nu si "la catedra".
Buna ziua, sunt profesor angajat la 1 septembrie 2000. In perioada 1 febr. 2007- 1 sept. 2008 m-am aflat in concediul de ingrijirea copilului. In lunile spt. si oct. 2010 salariul meu de incadrare a crescut conform grilei de vechime de 10 ani. In luna nov. 2010 salariul meu a revenit la suma initiala. La contabilitate mi s-a spus ca fusese o gresala ca salariul meu crescuse, deoarece perioada concediului de 1 an si 7 luni nu reprezinta vechime in serviciu, doar in munca. (doar la pensie, nu si acum) In acelasi timp mi s-a spus ca nu trebuie sa restitui acea diferenta pt. cele 2 luni anterioare. La intrebarea mea de a lamuri conform carei legi mi s-a fixat astfel salariul, mi s-a raspuns ca este in conformitate cu legislatia in vigoare. Ori, actualmente am inteles ca legea in vigoare este OUG 148/2005, devenita legea 7/2007 adica acest concediu este considerat vechime in munca si in serviciu. Oare formularea "in serviciu" este compatibila cu exprimarea "la catedra", eu lucrand in invatamant? In ce grila de salarizare ma incadrez: la peste 10 ani vechime, sau sub 10 ani vechime? Va multumesc!
Ma numesc Silivestru Ion Dumitru, actualmente domiciliat in Techirghiol, Jud. Constanta, si doresc sa va aduc la cunostinta problema cu care ma confrunt de un an si jumatate, in speranta ca pot gasi o posibilitate spre solutionarea acesteia.