Buna ziua, am urmatoarea problema: Am fost dat in judecata de o firma si am pierdut procesul fiind obligat sa platesc 1000 euro daune la o masina avariata. Ce pot sa patesc daca nu o platesc? Mentionez ca nu am absolut niciun venit si nicio proprietate dar am 18 ani. Pot fi pusi parintii mei sa plateasca?
Am urmatoarea problema:Am fost dat in judecata(in legatura cu accidentarea unei masini incredintate mie) si am pierdut fiind obligat sa platesc o suma mare de bani - nu este vorba de nicio ameda...doar ca trebuie sa platesc pagubele masinii unei firme. Daca sunt elev si nu am niciun venit si nicio proprietate impozitabila ce patesc? Pot fi obligat sa platesc acea suma la un termen anume? Pot sa fac puscarie sau alte sanctiuni de genul? Mentionez ca am 18 ani.
Pei masina are Casco dar problema este ca nu mi-a fost stipulat contract de inchiriere si se poate ca Casco sa nu acopere pagubele altui sofer adica sa ma puna sa platesc eu tot.