avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 556 soluții astăzi
Forum Activitate gelugeo

Activitate gelugeo

Art. 30 (4) Este asimilată stagiului de cotizare în condiţii speciale de muncă, prevăzut la alin. (1) lit. b), perioada anterioară datei de 1 aprilie
2001, în care salariaţii au desfăşurat activităţi de cercetare, explorare,exploatare sau prelucrare a materialelor prime nucleare, în locurile de
muncă încadrate conform legislaţiei anterioare în grupele I şi II de
muncă şi care, potrivit art. 20 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 19/2000, cu modificările şi completările ulterioare, sunt încadrate în condiţii speciale
de muncă.
Art. 158. – (1) Perioadele de vechime în muncă realizate în
grupele I de muncă până la data de 1 aprilie 2001 constituie
stagiu de cotizare în condiţii deosebite (?) trei luni sau sase luni/ an ? efect retroactiv ?
Legea 250/2007 Art. 1671. - (1) Intr-un interval de 10 ani de la data intrarii in vigoare a prezentei legi, persoanele care au desfasurat activitati incadrate in grupa I de munca, conform legislatiei anterioare, pot solicita pensie pentru limita de varsta cu reducerea varstelor standard de pensionare, conform tabelului nr. 4
Care este logica ?
Discuție casco [EDITAT]
CÃTRE:
[EDITAT]

Spre ºtiinþã: Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor
Bucure?ti, Str. Amiral Constantin Bãlescu nr.18, Sector 1, cod 011954
Comisariatul Judeþean pentru Protecþia Consumatorilor Braºov
Str. A. I. Cuza nr.12, Braºov cod 500085

Subsemnatul, gelugeo, domiciliat în Braºov str..., bl..., sc. C, apt..., în calitate de asigurat conform Contract de asigurare autovehicul pentru avarie ºi furt nr. K... (cu anexe) ºi Asigurarea Locuinþei nr. A... (cu anexe) încheiat la data de 01.00.2009 prin prezenta vã aduc la cunoºtinþã urmãtoarele:
În data de 15.04.2010 am circulat cu autoturismul proprietate personalã Chevrolet Kalos BV-03-... pe drumul public str. Timiº Triaj. Fiind noapte ºi ploaie circulând în spatele altui vehicul am intrat cu autoturismul în gropile care se aflau pe carosabil. Deoarece am simþit cã am fãcut panã ºi am lovit ceva sub maºinã, am scos maºina de pe partea carosabilã. Nu am putu sa îi schimb roata din cauza precipitaþiilor ºi întunericului. Un alt factor ce a contribuit la aceasta soluþie a fost necesitatea de urgenþã a prezenþei mele la un deranjament, în interes de serviciu. Când am revenit la maºinã am schimbat roata defectã cu rezerva ºi am putut constatata: parbrizul spart (circa 3 cm), traversa inferioarã faþã deformatã ºi capacul de la benzinã rupt lângã maºinã. La vulcanizare s-a constatat anvelopa ciupitã, necesitând vulcanizare ºi folosire temporarã, iar la cealaltã anvelopã o tãieturã ºi deformare.
În data de 19.04.2010 m-am prezentat pentru constatare la service auto, am declarat acelaºi lucru dar inspectorul de daune S C a afirmat cã toate cele declarate ºi constatate nu se pot datora evenimentului din 15.04.2010 ºi trebuie sã mai aºtept deoarece este un caz „special”. Dupã 4 zile am fost anunþat cã trebuie sã merg cu inspectorul la faþa locului sã facã poze. Acolo am fost antrenat la o demonstraþie din partea acestui inspector în a-mi arãta cã accidentul declarat de mine este imposibil de realizat. Nu numai cã a trecut cu maºina prin gropile de pe carosabil, maºinã în care mã aflam ºi eu, dar m-a acuzat ºi de înºelãciune fãcându-mã mincinos. În aceastã situaþie am solicitat actul de negaþie pentru reparaþia autoturismului. Am anunþat-o pe agenta N A, persoana care a întocmit acest contract, i-am adus la cunoºtinþã cele întâmplate ºi ea a încercat o mediere între mine ºi director daune. Disponibilitatea ºi amabilitatea primitã la încheierea contractului nu s-a regãsit ºi la aceastã întâlnire, discuþia a fost foarte scurtã ºi în alt raport pe care nu-l expun.
În aceastã situaþie, ºtiind cã am achitat integral acest contract de asigurare ºi nu am nicio clauzã privind anvelopele (doar franºizã), nu este implicat un alt autovehicol, situaþia drumurilor este cunoscutã, pe CASCO anterior am schimbat trei anvelope ºi douã genþi, nu am avut nici un accident auto din vina mea în 25 de ani, pentru ce am plãtit constant ºi la timp acest contract încheiat cu bunã credinþã?
Mã adresez ºi solicit sprijin instituþiilor menþionate pentru a-mi aduce autoturismul în situaþia iniþialã la încheiere acestei asigurãri.
Menþionez cã în prezent defectele menþionate mai sus pot genera alte defecte sau accidente, în 01.00.2010 expirã actualul contract ºi în starea actualã îmi creeazã probleme pentru urmãtorul contract.
Consider cã acest incident este unul minor, cu totul izolat, atât ca valoare cât ºi ca imagine pentru [EDITAT] ºi rezolvarea poate fii în termeni amiabili ºi în cel mai scurt timp.
Pentru o rezolvare cât mai rapidã anexez în copie xerox toate documentele pe care le deþin.
Multumesc anticipat pentu sprijin în rezolvarea acestui incident.


Braºov,

Raspuns CSA

Referitor la sesizarea dumneavoastra adresata CSA din corespondenta purtata cu [EDITAT] rezulta urmatoarele;
In urma analizari din punct de vedere dinamic a verificari locului accidentului si analizei declaratiei privind evenimentul asiguratorul concluzioneaza faptul ca avariile nu se puteau produce conform celor declarate existand neconcordanta intreavariile rezultate si declarati, dosarul fiind respins la plata.

CONCLUZIA MEA FERITIVA DE [EDITAT] CA SA NU AJUNGETI LA JUDECATORIE CA MINE