avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 336 soluții astăzi
Forum Activitate giony

Activitate giony

Nimic... Lipsa de transparenta este derutanta... Am decis sa solicit in scris cele de mai sus, insa voiam sa fiu pregatit din punct de vedere legislativ sa combat orice discutie in contradictoriu.

Si sumele solicitate pentru a doua reparatie nu ar fi trebuit sa se intruneasca din nou proprietarii si 50+1 sa fie de acord? ma intereseaza ca principiu.

va multumesc
Buna ziua!
Va solicit ajutorul in urmatoarea situatie. Va multumesc anticipat pentru efortul si timpul dvoastra.

In urma sedintei Asociatiei de Proprietari s-a hotarit stringerea de fonduri pentru repararea terasei blocului. Fiind in voga izolatia termica ( s-a constituit si dosarul cu toate documentele si s-a depus la Primarie in vederea reabilitarii termice - dar asa sustine administatorul, dovezi nu avem ca a depus acest dosar), s-a decis totusi si reparatia si izolatia fatadelor.

Aceste lucrari s-au efectuat anul trecut.si au existat nemultumiri din partea proprietarilor cu privire la calitatea lucrarilor executate.( poliester de mica dimensiune - 5 mm in loc de 10, pe fatada din spatele blocului nu s-au pus dibluri de prindere a poliesterului...etc).

Am solicitat verbal in repetate rinduri administratorului devizul de lucrari dar nu ni s-au frunizat -subsemnatului ori afisata la avizier .

In urma nemultumirilor proprietarilor firma care a executat lucrarile a revenit in aceasta vara si a cosmetizat lucrarea revopsind fatadele si atasind pe terasa blocului atic-uri.

La inceputul acestei refaceri am fost informati printr-un afis la avizier de refacerea lucrarilor fara costuri suplimentare.

Totusi, in lista de intretinere a lunii iunie a aparut o coloana - ATIC_ cu suma repartizata fiecarui apartament. Nu am fost informati in nici un fel si nici solicitat acordul cu privire la aceste lucrari suplimentare si obligatia noastra de plata.

Va rugam sa ne indrumati din punct de vedere legal ce putem face:

1. Cum putem totusi obtine acele devize de lucrari ( cu toate actele aferente - poate PV de receptie a lucrarii, eventual garantii de lucrari...?)
2. Putem fi obligati la plata acestei sume aditionale desi nu am fost informati asupra costului suplimentar?
3. In urma lucrarii de reabilitare termica trebuia obtinuta autorizatie de la Primarie?

Va multumesc mult