Buna ziua!
Va solicit ajutorul in urmatoarea situatie. Va multumesc anticipat pentru efortul si timpul dvoastra.
In urma sedintei Asociatiei de Proprietari s-a hotarit stringerea de fonduri pentru repararea terasei blocului. Fiind in voga izolatia termica ( s-a constituit si dosarul cu toate documentele si s-a depus la Primarie in vederea reabilitarii termice - dar asa sustine administatorul, dovezi nu avem ca a depus acest dosar), s-a decis totusi si reparatia si izolatia fatadelor.
Aceste lucrari s-au efectuat anul trecut.si au existat nemultumiri din partea proprietarilor cu privire la calitatea lucrarilor executate.( poliester de mica dimensiune - 5 mm in loc de 10, pe fatada din spatele blocului nu s-au pus dibluri de prindere a poliesterului...etc).
Am solicitat verbal in repetate rinduri administratorului devizul de lucrari dar nu ni s-au frunizat -subsemnatului ori afisata la avizier .
In urma nemultumirilor proprietarilor firma care a executat lucrarile a revenit in aceasta vara si a cosmetizat lucrarea revopsind fatadele si atasind pe terasa blocului atic-uri.
La inceputul acestei refaceri am fost informati printr-un afis la avizier de refacerea lucrarilor fara costuri suplimentare.
Totusi, in lista de intretinere a lunii iunie a aparut o coloana - ATIC_ cu suma repartizata fiecarui apartament. Nu am fost informati in nici un fel si nici solicitat acordul cu privire la aceste lucrari suplimentare si obligatia noastra de plata.
Va rugam sa ne indrumati din punct de vedere legal ce putem face:
1. Cum putem totusi obtine acele devize de lucrari ( cu toate actele aferente - poate PV de receptie a lucrarii, eventual garantii de lucrari...?)
2. Putem fi obligati la plata acestei sume aditionale desi nu am fost informati asupra costului suplimentar?
3. In urma lucrarii de reabilitare termica trebuia obtinuta autorizatie de la Primarie?
Ati amintit in mesaj de administrator. Dar presedinte, comitet executiv, cenzori aveti?
Acestia ce spun referitor la costurile suplimentare si la documentatia lucrarilor?
Aveti in vedere faptul ca nu administratorul decide efectuarea reparatiilor ci comitetul executiv condus de presedintele asociatiei.
Nimic... Lipsa de transparenta este derutanta... Am decis sa solicit in scris cele de mai sus, insa voiam sa fiu pregatit din punct de vedere legislativ sa combat orice discutie in contradictoriu.
Si sumele solicitate pentru a doua reparatie nu ar fi trebuit sa se intruneasca din nou proprietarii si 50+1 sa fie de acord? ma intereseaza ca principiu.
Cum adica "Nimic"? Nu aveti presedinte, comitet, cenzor?
Pai catre cine o sa adresati solicitarea in scris, cum spuneti dv?
Pentru realizarea reparatiilor nu trebuie acordul proprietarilor pentru ca aceasta este una din obligatiile comitetului executiv. Conform legii 230/2007 si normelor de aplicare comitetul executiv condus de presedinte trebuie sa ia masuri de intretinere si reparatie a partilor comune, a proprietatii comune a blocului.
Toate solicitarile facute trebuiau sa fie adresate presedintelui si nu administratorului. Presedintele este cel care raspunde in fata proprietarilor nu administratorul.
In ceea ce priveste reparatia, daca nu are caracter de urgenta, trebuia prevazuta in bugetul de venituri si cheltuieli, stabilit in adunarea generala din primul trimestru al anului.
Daca la acea fatada/terasa au intervenit infiltratii in urma ploilor, atunci nu s-a mai convocat adunarea ci aceasta problema a fost sau ar trebui rezolvata de comitetule executiv.
Reparatie fatada
odishor
Buna ziua
revin cu un subiect in speranta ca voi gasi cu ajutorul dvs rezolvare:
apartament etajul 4 cu tencuiala cazuta pe suprafata destul mare.Am dorit ... (vezi toată discuția)