Buna ziua! Am si eu o problema cu contractul de telefonie mobila cu Vodafone. In ianuarie 2008 am semnat un contract cu Vodafone, pentru abonament si un telefon mobil inclus in pret, pe o perioada de 2 ani. Fiind promotie pe zona Transilvania, am cumparat-o ca sa o pot face cadou soacrei, care sta in zona unde atunci nu erau promotii. Anul acesta am vrut sa transferam contractele pe numele soacrei, dar dansa nu vrea. Atunci am fost la reprezentanta din Sfantu Gheorghe, jud.Covasna, de unde sunt, si de unde s-au achizitionat serviciul si produsul inclus in contract. La reprezentanta au zis ca rezilierea contractelor se face la un numar de telefon intern, direct cu consultantii din Bucuresti. Am tot sunat, rezultatul: nu numai ca nu vor sa incheie contractul, dar am aflat cu stupoare ca contractul a fost reinnoit pentru inca 2 ani, din ianuarie anul acesta. Cum pot reinnoi un contract fara acordul titularului de contract, care sunt eu? Nu am fost sunata, nu am primit nimic scris, desi in contract, la art. 9 alin3 este specificat ca orice modificare adusa contractului se va comunica in termen de 15 zile titularului de contract. Va rog sa ma ajutati cu o Notificare pe care sa o pot depune la Vodafone, si eventual un model de reclamatie la OPC. Credeti ca merita sa-i dau in judecata pentru nerespectarea clauzelor contractuale?
Va multumesc si doresc tuturor un week-end frumos.