Am achizitionat in iulie 2009 un autoturism prin leasing financiar ca PFA neplatitoare de TVA.
Cheltuieli deduse in RIP:
- rata amortizare ( am calculat-o la valoarea totala inclusiv TVA);
- dobanda inclusiv TVA;
- asigurare auto.
Incepand cu luna septembrie voi deveni platitor de TVA.
Intrebari:
1) voi recalcula rata de amortizare ?
2) voi inregistra in RJIP dobanda fara TVA?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!:D
Multumesc!
Nu am semnat nimic nici macar in calitate de secretara, de la banca am dreptul sa ridic extrasele de cont si sa depun numerar.Toate declaratiile si "OP"-urile sunt semnate de angajator.Conform contractului de munca functia mea este de secretar, iar in fisa postului pe langa atributiile de secretar le am si pe cele de evidenta contabila.
Inca odata , multumesc!
Mai astept si alte raspunsuri...
sunt angajata secretar cu evidenta contabila primara la o PFA care a intrat in procedura de urmarire penala.
ce mi se poate intampla?..... avand in vedere ca anterior am avut control de DFP si a fost totul in ordine, nu am primit nici o amenda .
mentionez ca nu am drept de semnatura pe nici un act.
multumesc.