buna ziua
sunt sunat constant de catre un reprezentant BPO Solutions, cei care colecteaza taxa radio-tv. ultima amenintare a lor este ca daca nu platesc se va emite amenta contraventionala, si mi s-a dat ca termen data de 15 decembrie.
pe de alta parte au motivat ca scutirea de la taxa respectiva se face doar pentru firmele care si-au suspendat activitatea. eu nu mai inteleg nimic. se mai plateste, nu se mai plateste de catre firmele care inca mai au activitate?!
multumesc anticipat pentru raspuns
Buna ziua,
Am deschis un topic separat pentru aceasta chestiune deoarece postand pe un altul cu subiect asemanator nu am primit nici un raspuns.
Am de recuperat o suma de aproximativ (TVA platit pana acum) de 2200euro (TVA platit pana acum) iar firma are doar putin mai mult de 2 ani (a fost infiintata in iulie 2008). Pana acum nu am avut nici un control de nici un fel.
Am oarece retineri la a cere TVA-ul, mai ales in vremea aceasta cand "statul" e lihnit de foame si are disperata nevoie de fonduri. Singurele probleme pe care le am sunt ca am tot intarziat cu platile catre stat (impozit forfetar si alte cele) insa intr-un final le-am achitat si pe acestea. Au mai ramas penalitatile pe care tre sa le cer ca sa stiu ce am de platit. In neregula ar fi si faptul ca nu am depus declaratia 010 in momentul in care am ramas fara nici un angajat (am avut 1 angajat pana in septembrie 2009 inclusiv).
Presupunand ca voi plati si aceste penalitati inainte de a formula cererea de recuperare a TVA-ului, mai exista si alte verificari a altor documente in afara de cele contabile? Cu siguranta mai exista cate o declaratie, document relativ minor ce mai trebuie depus pe la cate o institutie si de care am uitat sau nu am stiut?
Tin sa precizez ca activitatea firmei este aceea de Servicii de proiectare constructii. Deci activitatea este foarte transparenta: pentru orice factura incasata exista un contract.
Buna ziua,
Cu o problema similara ma confrunt si eu acum, doar ca suma este mai mica, in jur de 2200euro iar firma are doar putin mai mult de 2 ani (a fost infiintata in iulie 2008). Pana acum nu am avut nici un control de nici un fel.
Si eu am oarece retineri la a cere TVA-ul, mai ales in vremea aceasta cand "statul" e lihnit de foame si are disperata nevoie de fonduri. Singurele probleme pe care le am sunt ca am tot intarziat cu platile catre stat (impozit forfetar si alte cele) insa intr-un final le-am achitat si pe acestea. Au mai ramas penalitatile pe care tre sa le cer ca sa stiu ce am de platit. In neregula ar fi si faptul ca nu am depus declaratia 010 in momentul in care am ramas fara nici un angajat (am avut 1 angajat pana in septembrie 2009 inclusiv).
Presupunand ca voi plati si aceste penalitati inainte de a formula cererea de recuperare a TVA-ului, mai exista si alte verificari a altor documente in afara de cele contabile? Cu siguranta mai exista cate o declaratie, document relativ minor ce mai trebuie depus pe la cate o institutie si de care am uitat sau nu am stiut?
Tin sa precizez ca activitatea firmei este aceea de Servicii de proiectare constructii. Deci activitatea este foarte transparenta: pentru orice factura incasata exista un contract.