1.Activitatea executiva pe ce baza se realizeaza?
Actelor juridice administrative unilaterale
Avizele si operatiunile materiale-tehnice
Actele juridice administrative unilaterale si bilaterale sau
Faptele materiale juridice?????
2.Care sunt exceptiile de la principiul irevocabilitatii actelor juridice administrative?
Actele juridice civile,Actele juridice administrative executate material sau Actele administrative atributive de statut personal???
3.Care sunt conditiile de validitate ale actelor juridice prevazute de art.948 C.civ.???
Capacitatea partilor actului juridic si obiectul acestuia
Capacitatea partilor actului juridic,obiectul si forma actului juridic sau
Capacitatea de a contracta,consimtamantul valabil al partii ce se obliga,obiectul determinat,cauza licita???
Sunt studenta la Drept,anul 2 .si as cauta ceva practica la un avocat in Cluj sau la Zalau, daca este cineva cine ar avea nevoie de o fata serioasa cu dorinta de a invata mai multe in domeniu puteti sa imi scrieti.
multumesc
dupa ce termini Dreptul si faci si masterul, trebuie intai dat examen la Baroul din Bucuresti si apoi se face stagiatura ?sau invers? pentru a deveni avocat
poi normal ca nu e acelash lucru...sa fi secretara sau avocat..insa am acumulat anumite experiente..practice..cum se scrie diferite cereri sau ce se intampla in tribunal si judecatorie si lucruri de astea ce nu invat din carti ci doar din vazute si din practica..in schimb are mai multe parti rele decat bune aceasta meserie :))). mai bine invat eu si ajung undeva sus decat asa ceva :D. oricum ideea era ca poti acumula putina experienta de munca in domeniul juridic din orice lucru de genu