avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 524 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Spune-ne cine eşti buna ziua - student anul IV (Drept), doresc sa castig ...
Discuție deschisă în Spune-ne cine eşti

buna ziua - student anul IV (Drept), doresc sa castig experienta in domeniu

nu stiu daca este tocmai potrivit locul de a posta acest subiect insa vreau si eu sa intreb aici printre membrii site-ului. sunt student in anul IV la drept si as vrea sa ma angajez si eu sa prind cat de cat experienta in domeniu. as putea cineva sa ma ajute? mentionez ca ... nu sunt interesat prea mult de partea financiara. rog moderatorii sa inlature postarea daca este gresita.
Cel mai recent răspuns: AndraTurburan , utilizator 13:33, 11 Ianuarie 2011
buna. scuze daca deranjez,nu pot sa te ajut in schimb m-ar interesa si pe mine acest subiect,eus unt anul 2 la Drept si as dori si eu sa aflu cum as putea sa ma pregatesc mai bine pentru examenul la Barou sau cum sa acumulez experienta pentru a deveni un avocat bun. Am fost secretara la un avocat dar m-am convins ce inseamna sa fii secretara :) din pacate. daca aveti ceva sfaturi va rog nu ezitati sa scrieti.multumesc
Nu stiu de ce te-ai convins tu, ,,din pacate,, dar secretariatul nu are nici o legatura cu avocatura.
poi normal ca nu e acelash lucru...sa fi secretara sau avocat..insa am acumulat anumite experiente..practice..cum se scrie diferite cereri sau ce se intampla in tribunal si judecatorie si lucruri de astea ce nu invat din carti ci doar din vazute si din practica..in schimb are mai multe parti rele decat bune aceasta meserie :))). mai bine invat eu si ajung undeva sus decat asa ceva :D. oricum ideea era ca poti acumula putina experienta de munca in domeniul juridic din orice lucru de genu
Buna ziua!

Daca mai sunteti interesati si locuiti in Bucuresti trimiteti-mi va rog CV-ul la adresa andra.turburan@lex-express.ro

Ultima modificare: Marți, 11 Ianuarie 2011
AndraTurburan, utilizator

~ final discuție ~