avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1082 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters177963

Activitate ContSters177963

legally a scris:

Trebuie dovada faptului ca persoana este purtatoarea virusului .Si de asemenea si analize ale dvs.In lipsa dovedirii acestor aspecte , care fac obiectul plangerii, nu veti face nimic.Probele de care vorbiti nu sunt relevante prin ele insele , aveti nevoie sa scrie negru pe alb ca persoana este purtatoare a virusului...in fine, vedeti cum reusiti sa o convingeti sa-si faca nalizele.Altfel, nu rezolvati nimic.



dar in timpul procesului pot cere expertiza medicala a ei si testul hpv? la barbati nu se face testul asta e problema
legally a scris:

Sanse exista, in opinia mea, cu conditia sa va puteti sustine plangerea cu probe temeinice.



cam care ar fi probele de care i-mi spuneti? ca sa va pot spune ce am eu ca dovezi. 1 trimiterea de la medicul de familie catre consult de specialitate la bucuresti catre spitalul cantacuzino 2 testul papanicolau in care nu se specifica despre existenta hpv pt ca acest test se fac pt formele canceroase

in analiza scrie flora microbiana abundenta printe altele
deci credeti ca am vre-o sansa????????
trope_doi a scris:

Departe de mine sa contest inconstienta unei astfel de persoane dar... cosmeticiana chiar ar executa procedura de epilare inghinala - sa zic asa :D - daca ar vedea negii respectivi? Cosmeticienele au o pregatire... zic si eu... Daca femeia "acuzata" in acest topic isi epileaza numai picioarele si axilele nu exista un pericol de transmitere a HPV...

later edit: am citit ceva mai tarziu ultima interventie a utilizatorului care a initiat subiectul... Si nu inteleg: ce doreste? Sa o stie divortata pe femeia care l-a imbolnavit sau... ce?!

later later edit:
andymihalcea a scris: